Aktivitetstæppe, lift med madras, Iiamo, multipose, bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. august 2011

tine1985

DAs mor skriver:

ja det er den

Den er super fin - brugt alt for lidt... Men nøj den var guld værd da han havde sit 5 ugers tigerspring!

Hvad siger du til 200 inkl.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

LinLin

tine1985 skriver:

Hvad siger du til 200 inkl.?

Det siger jeg nej tak til

Den har kostet 500 kr og er meget lidt brugt!

Anmeld

2. august 2011

tine1985

DAs mor skriver:

Det siger jeg nej tak til

Den har kostet 500 kr og er meget lidt brugt!

Hmm, kan godt se at prisen er meget fair så. Er bare i tvivl om det lige er den rigtige slynge til os. Har du brugt til en helt lille baby? Vores datter vejer ca. 3300 g, og det er vigtigt at jeg finder noget hun kan være allerede fra nu er, og gerne så længe af gangen som muligt, uden det belaster hendes lille krop. Vi er nemlig inde i en lidt skidt periode hvor hun skal vugges en time i mors arme før hun falder i søvn, og nøøøj hvor har jeg ømme skuldre

Anmeld

2. august 2011

tine1985

Læste lige mit indlæg, og håber altså du kan se bort fra volapykken. Hilsen en meget træt nybagt mor

Anmeld

3. august 2011

LinLin

tine1985 skriver:

Hmm, kan godt se at prisen er meget fair så. Er bare i tvivl om det lige er den rigtige slynge til os. Har du brugt til en helt lille baby? Vores datter vejer ca. 3300 g, og det er vigtigt at jeg finder noget hun kan være allerede fra nu er, og gerne så længe af gangen som muligt, uden det belaster hendes lille krop. Vi er nemlig inde i en lidt skidt periode hvor hun skal vugges en time i mors arme før hun falder i søvn, og nøøøj hvor har jeg ømme skuldre

Adam vejede godt nok 3700 da han blev født, men jeg har faktisk kun fået den brugt imens han var helt lille  Hun kan jo ligge ned i den fra starten og senere sidde op - både ind mod dig fremadvendt.

Jeg kan gå med til 225! 

Anmeld

3. august 2011

tine1985

DAs mor skriver:

Adam vejede godt nok 3700 da han blev født, men jeg har faktisk kun fået den brugt imens han var helt lille  Hun kan jo ligge ned i den fra starten og senere sidde op - både ind mod dig fremadvendt.

Jeg kan gå med til 225! 

Så gir jeg den et forsøg Er den helt lige til eller skal man have demonstreret hvordan baby bliver lagt rigtigt? Er det ok hvis jeg først kan overføre penge i weekenden?

Anmeld

3. august 2011

LinLin

tine1985 skriver:

Så gir jeg den et forsøg Er den helt lige til eller skal man have demonstreret hvordan baby bliver lagt rigtigt? Er det ok hvis jeg først kan overføre penge i weekenden?

Jeg har et instruktionshæfte du kan få med Send en pb med adresse så sender jeg kontonummer!

Anmeld

12. august 2011

LinLin

9. september 2011

LinLin

Tid til opning

Anmeld

20. september 2011

LinLin

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.