Hvordan bekræfter din kæreste dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Godaften piger..

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men føler I jer tilstrækkeligt bekræftet af jeres mænd?

Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år, og har nr 2 på vej, med termin om en månede.. Jeg har fornyligt fundet ud af at han i en brandert for nogle måneder siden kyssede en pige. Et resusltat eller hvad skal man kalde det af lang tids frustration over at jeg ikke bekræftede ham nok (her mener han seksuelt, for det er her han føler sig bekræftet)
Jeg valgte at blive, idet den pige ikke betyder mere end vores forhold og liv sammen.. Og jeg prøver så godt jeg kan at tilfredstille ham, selvom det er svært når jeg er højgravid og absolut ingen sexlyst har, og samtidig har rigtig svært ved ikke at tænke på hende den anden pige..
Men jeg synes det er svært.. Jeg har altid haft mange drengevenner og (desværre) knust mange hjerter på min vej.. men det er da enormt smigrende at være så attraktiv.. og jeg føler jeg manlger noget.. jeg går selvsagt ikke meget i byen, hvor man jo somregel får mange "tilbud", omend overfladiske men dog er det da rart at vide at der er nogen der er interesseret i en.. og med to graviditeter på 2 år, og det ikke ligefrem fordi jeg vælter mig i fyre der synes jeg er det dejligste på jorden..

Er det at din kæreste er sammen med dig, nok til at du føler dig attraktiv, eller hvad gør han for at bekræfte dig?
Det ville være så nemt at gå ud (efter fødslen) og være sammen med en anden bare for at blive bekræftet.. ikke noget jeg har lyst til, da det jo er min kæreste jeg gerne vil have skal give mig den følelse, og jeg har heller ikke lyst til at være sammen men andre.. og det er heller ikke noget jeg overvejer.. er bare fortvivlet over om det her er "det".. jeg kan ikke forene mig med at skulle have denne følelse, det burde kunne lade sig gøre at være i et forhold i mange år, uden at mangle bekræftelse fra andre mænd end sin kæreste..

Suk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mi

Jeg tror det er meget normalt når man har været sammen i noget tid, og der går "hverdag" i det hele, at man begynder at mangle at føle sig anerkendt, bekræftet eller elsket for andet end at være mor/far.

Jeg siger ind i mellem til min mand, at jeg gerne vil have at han siger at han elsker mig noget mere, men i hans verden er det jo en selvfølge. Han gør meget for mig i hverdagen, hjælper meget herhjemme selvom jeg er hjemmegående, og det ved jeg er hans måde at vise sin kærlighed på. Nogle gange har jeg bare brug for at høre det i ord. Han ville da også gerne have mere sex,  for det er også bekræftigelse for ham, men hvilken mand vil ikke gerne have mere sex  

Min kollega anbefalede en bog om netop det, at kærligheden kommer til udtryg på forskellige måder ved forskellige personer. Tror den hed noget med "kærlighedens fem sprog". Hvis din mand nu tror at han skal vise sin kærlighed til dig gennem sex, og du bare gerne vil have at han tager opvasken for at vise dig det, så går det jo galt.

Håber i kan få talt om det, inden det vokser sig til et stort problem

Anmeld

30. juni 2011

Lone Jakobsen

tror i trænger til at få snakket det hele lidt igennem. din mand vil gerne ha mere sex end du har lyst til, og du savner søde ord og bekræftigelse.

et lille ordsprog lyder noget lign: "en kvinde giver sin mand sex for at få kærlighed, en mand giver sin kvinde kærlighed for at få sex"

desværre ikke så langt fra sandheden endda.

men tilbage til dit spørgsmål.... min mand er god til at kramme mig, kysse mig blidt og putte sig ind til mig.... men når vi kommer til søde ord og dejlige komplimenter, så snakker vi hver vores sprog jeg har så valgt at gøre ham opmærksom på når jeg savner det for meget. da jeg ikke ønsker at stå præcis der hvor du gør. at du har behov for andre til at bekræfte dig.

håber i finder en løsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.