Avvvvv....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Ja, det er noget rod at manden din farer rundt på den måde, det gør det noget sværere...

Hmm, jeg synes det er så svært at finde rundt i den medicin. Jeg tror bare at jeg godtroende vil æde alt det de giver mig, uden nogen forståelse for, hvad det er  Hvornår skulle du hente det og starte med det?

Ja er egentlig også ligeglad med hvad det er, hvis det hjælper:-)

Ja manden fik job i Norge, så han er ikke så meget hjemme. Men efter han blev fyret, var der ikke meget arbejde at få, så må man jo tage hvad der er. Giver også en god potion penge til opsparingen:-)

Er på cyklusdag 11 nu, så kan først starte op i næste cyklus, for man skal starte på 3 mens dag.

Så skal bare hente det inden. og der er jo lidt tid til endnu desværre. Måske jeg skulle vente med at hente det til mens melder sig, hvis nu jeg skulle være så heldig at det skete denne gang.(manden er hjemme de næste 4 dage) Ikke fordi jeg tror det. Men skal lige passe at jeg bruger en formue på medicin, som så ikke bliver nødvendig.
Må jeg lige tænke over. For man er jo også lidt nysgerrig på, hvad det er for noget:-)

Hvordan går det med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ja er egentlig også ligeglad med hvad det er, hvis det hjælper:-)

Ja manden fik job i Norge, så han er ikke så meget hjemme. Men efter han blev fyret, var der ikke meget arbejde at få, så må man jo tage hvad der er. Giver også en god potion penge til opsparingen:-)

Er på cyklusdag 11 nu, så kan først starte op i næste cyklus, for man skal starte på 3 mens dag.

Så skal bare hente det inden. og der er jo lidt tid til endnu desværre. Måske jeg skulle vente med at hente det til mens melder sig, hvis nu jeg skulle være så heldig at det skete denne gang.(manden er hjemme de næste 4 dage) Ikke fordi jeg tror det. Men skal lige passe at jeg bruger en formue på medicin, som så ikke bliver nødvendig.
Må jeg lige tænke over. For man er jo også lidt nysgerrig på, hvad det er for noget:-)

Hvordan går det med jer?

Ja, det er nogle hårde vilkår der er på arbejdsmarkedet i øjeblikket! Så må man tage hvad man kan få, også hvis det inkluderer arbejde i udlandet.

Øv, det er ærgeligt, at du først skal vente til næste gang, men det er da meget rart at der ikke er så lang tid igen. Jeg kan sagtens følge dig med medicinen, for man går jo hele tiden og håber på, at det alligevel lykkes naturligt  Hvis det først er på 3-dagen, så kan du da også sagtens nå på apoteket, selvom du får det i en weekend?

Det går fint her, vi er simpelthen blevet så gode til at vente  Jeg endte jo desværre med at få min menstruation 1 dag før de åbnede for tilmeldinger igen til behandling  Så nu venter jeg på min næste menstruation i slutningen af måneden, så vi kan få os tilmeldt IVF/ICSI.

Anmeld

1. juli 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Ja, det er nogle hårde vilkår der er på arbejdsmarkedet i øjeblikket! Så må man tage hvad man kan få, også hvis det inkluderer arbejde i udlandet.

Øv, det er ærgeligt, at du først skal vente til næste gang, men det er da meget rart at der ikke er så lang tid igen. Jeg kan sagtens følge dig med medicinen, for man går jo hele tiden og håber på, at det alligevel lykkes naturligt  Hvis det først er på 3-dagen, så kan du da også sagtens nå på apoteket, selvom du får det i en weekend?

Det går fint her, vi er simpelthen blevet så gode til at vente  Jeg endte jo desværre med at få min menstruation 1 dag før de åbnede for tilmeldinger igen til behandling  Så nu venter jeg på min næste menstruation i slutningen af måneden, så vi kan få os tilmeldt IVF/ICSI.

Ja det med at vente bliver man ret god til:-)

Nå okay.. Ih den dumme mens kunne godt lige have ventet en dag. Æv
Kan godt huske du skrev i havde fået lov at komme i gang. Og så har jeg ikke læst andet. Men det var så derfor

Min næste cyklus starter d. 19 ca. Så selvom vi ikke skal igennem det samme, kan vi følges lidt. Vi begge er da kommet et godt skridt videre. Bliver spændende....

Krydser så meget fingre for jer.

Anmeld

2. juli 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ja det med at vente bliver man ret god til:-)

Nå okay.. Ih den dumme mens kunne godt lige have ventet en dag. Æv
Kan godt huske du skrev i havde fået lov at komme i gang. Og så har jeg ikke læst andet. Men det var så derfor

Min næste cyklus starter d. 19 ca. Så selvom vi ikke skal igennem det samme, kan vi følges lidt. Vi begge er da kommet et godt skridt videre. Bliver spændende....

Krydser så meget fingre for jer.

Ja, hvis den bare var kommet til tiden, så havde vi kunne komme i gang sidste måned... Men nej, den skulle absolut være 1 dag for tidligt...

Jeg har regnet mig frem til at jeg skal have mens d. 23, så vi kommer til at gå i gang nogenlunde samtidig. Det er mærkeligt når vi også begge har været lang tid undervejs med. Så vidt jeg husker begyndte I også småt på udredning samtidig med os. Vi må håbe, at vores rejse snart slutter

Mange tak for de krydsede fingre, jeg håber også, at det vil gå rigtig godt for jer til næste cyklus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.