Råd til ivf/icsi??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.251 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

SD

Hej piger....

Dette spørgsmål er til jer der har fået hjælp/får hjælp til barn nummmer 2 (eller flere)

Hvordan får i råd til behandlingen? Er det bare et dyk i lommen? Har i taget lån? Sparet op? Eller andet??

Spørger fordi jeg netop nu selv er dybt frustreret over at vi ikke har råd til at gå igang NU!!

// Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

CHD

Min mand og jeg har planer om at skulle i gang med nummer 2 om ikke alt for længe. Vi har i forvejen en dreng på knap 1 år vi har fået gennem ICSI i Skive. Vi kan lige pt. heller ikke overskue det rent økonomisk, og udsigten til at spare 48.000,- sammen......Ja, puha!!! Så bliver det godt nok en efternøler. Jeg tror at vi låner pengene i banken også selvom det er høje renter, der er på et forbrugslån. Jeg vil nemlig så gerne i gang hurtigst muligt, da det ikke lykkedes i første hug sidst, og som alle i vores situation ved, så går der hurtig den ene måned efter den anden.

Håber I snart får en lille ny

Anmeld

29. juni 2011

Halløjsa

Hej

Vi havde sparet sammen, man skal regne med ca 60000 KR for det hele incl homoner de løber op.. Men husk det er en forretning hos dem også , de er til at handle med. Vi betalte for 3 IVF forsøg, men brugte heldigvis kun 1 forsøg, fik de dejligst tvillinger i november sidste år.. Ikke fuld pris sparede 12000 kr...

Anmeld

30. juni 2011

CHD

babytwins skriver:

Hej

Vi havde sparet sammen, man skal regne med ca 60000 KR for det hele incl homoner de løber op.. Men husk det er en forretning hos dem også , de er til at handle med. Vi betalte for 3 IVF forsøg, men brugte heldigvis kun 1 forsøg, fik de dejligst tvillinger i november sidste år.. Ikke fuld pris sparede 12000 kr...

Gud, troede virkelig at de 48.000,- var med hormoner!!!

Godt jeg er medlem af Sygesikring Danmark

Anmeld

30. juni 2011

Halløjsa

CHD skriver:

Gud, troede virkelig at de 48.000,- var med hormoner!!!

Godt jeg er medlem af Sygesikring Danmark

Nej desværre er det kun behandling...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.