Skal bare lige høre ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Vores datter på næsten 9 mdr er EKSTREMT pyldret  
Kan ikk ligge hende på gulvet gå ud i køkkenet fx. uden hun skriger det hele ned .. Hun vil faktisk bare sidde på skødet a MIG eller hendes mormor? ..

Er der nogen der har oplevet noget ligende .. ?

Vi havde en episode i nat hvor jeg gik på toilettet og idet jeg forlader soveværelset stikker hun ud i et skrig ..  og selvom hendes far tog hende, og sad og sang for hende så blev hun ved! Men da jeg kom tilbage i soveværelset var der ikk mere .. Så kunne hun godt grine ..  Hendes far er ved at være godt træls over det .. Hvilket jeg godt kan forstå ..

Men er der noget jeg kan gøre ? Er det noget jeg skal sige i VS når hun starter på mandag .. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

er der ik nogen der har noget ??

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Hmm ...

Anmeld

29. juni 2011

Maja88

det er helt helt normalt... det kaldes seperations angst...

men du skal have lov at gå på toilettet.. for hun skal lære du går men du kommer igen.. det skal hun jo også lære nu hun kommer i vuggestue....

men kan godt ske det bliver lidt værre hjemme i starten, men det er jo svært for vores kære små.... de er vant til at at tusse rundt med deres mor hele tiden og lige pludselig bliver de så opmærksomme at de egentlig oplever mor hun går..

men det skal nok gå over

Anmeld

29. juni 2011

6800

MillesMor111010 skriver:

Vores datter på næsten 9 mdr er EKSTREMT pyldret  
Kan ikk ligge hende på gulvet gå ud i køkkenet fx. uden hun skriger det hele ned .. Hun vil faktisk bare sidde på skødet a MIG eller hendes mormor? ..

Er der nogen der har oplevet noget ligende .. ?

Vi havde en episode i nat hvor jeg gik på toilettet og idet jeg forlader soveværelset stikker hun ud i et skrig ..  og selvom hendes far tog hende, og sad og sang for hende så blev hun ved! Men da jeg kom tilbage i soveværelset var der ikk mere .. Så kunne hun godt grine ..  Hendes far er ved at være godt træls over det .. Hvilket jeg godt kan forstå ..

Men er der noget jeg kan gøre ? Er det noget jeg skal sige i VS når hun starter på mandag .. ?

Det er det samme her  dog er hun ligeglad med hvem hun er hos, bare hun bliver underholdt...

Anmeld

29. juni 2011

twinboys

Helt normalt når man er ca. 9 mdr...

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Maja88 skriver:

det er helt helt normalt... det kaldes seperations angst...

men du skal have lov at gå på toilettet.. for hun skal lære du går men du kommer igen.. det skal hun jo også lære nu hun kommer i vuggestue....

men kan godt ske det bliver lidt værre hjemme i starten, men det er jo svært for vores kære små.... de er vant til at at tusse rundt med deres mor hele tiden og lige pludselig bliver de så opmærksomme at de egentlig oplever mor hun går..

men det skal nok gå over

Jeg prøver så vidt muligt oss og ignorere hendes skrig når jeg går på toilettet .. Men det går bare lige i mit moderhjerte Men det er måske meget normalt at det kun er mig og mormor der er gode nok ? Tænker bare at det måske burde være far??

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

6800 skriver:

Det er det samme her  dog er hun ligeglad med hvem hun er hos, bare hun bliver underholdt...

Her er det ikk altid underholdning hjælper .. Hun piver bare .. Og det er ekstra slemt nu her hvor det er varmt

Anmeld

29. juni 2011

Maja88

MillesMor111010 skriver:

Jeg prøver så vidt muligt oss og ignorere hendes skrig når jeg går på toilettet .. Men det går bare lige i mit moderhjerte Men det er måske meget normalt at det kun er mig og mormor der er gode nok ? Tænker bare at det måske burde være far??

det kunne også være en hel tredje dame..

har far skæg???

mange små børn bliver i en kort periode også bange for mænd.. hvorfor må du ikke spørge mig om. men det gør det...

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

twinboys skriver:

Helt normalt når man er ca. 9 mdr...

Rart at høre  men er det oss normalt det er mormor og ikk far der dur?? .. Eller er det simpelthen fordi de har for lidt tid sammen, far og datter ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.