Invitationer til 1 års fødselsdag? Mangler ideer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

heidi30

Hej Kreative piger,

jeg vil snart igang med invitationerne til Maltes 1 års fødselsdag (20 aug.) jeg er i god tid, så ka jeg nemlig nå det hele hvis jeg nu skulle overraske mig selv og være enormt kreativ .

Men jeg mangler inspiration og ideer til invitationerne.

kom med jeres bedste bud og billeder er self mere end velkomne

God eftermiddag til alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mussen2

Jeg har selv stået samme sted, da min datter fyldt 2 år for knap en måned siden. Jeg fik ikke de vild ideer herinde fra. Men endte med at lave en fotocollage i picassa, af alle mulige billeder af hende. Det blev rigtig godt. Teksten skrev jeg blot i picassa hen over collagen, men havde man god tid kunne man jo skive den bagpå. God fornøjelse. Og tillykke

Anmeld

29. juni 2011

heidi30

Mussen2 skriver:

Jeg har selv stået samme sted, da min datter fyldt 2 år for knap en måned siden. Jeg fik ikke de vild ideer herinde fra. Men endte med at lave en fotocollage i picassa, af alle mulige billeder af hende. Det blev rigtig godt. Teksten skrev jeg blot i picassa hen over collagen, men havde man god tid kunne man jo skive den bagpå. God fornøjelse. Og tillykke

Hej

tak for ideen. Jeg kender ikke Picassa, en hjemmeside?

Anmeld

29. juni 2011

Mussen2

Det er at gratis billed redigerings program fra Google. Skide smart og nemt at bruge. Kan varmt anbefales. Prøv at Google det så kommer det frem og kan downloades. Når du åbner det første gang lægges alle dine billeder fra din comp automatisk ind i pacassa også, klar til brug

Anmeld

29. juni 2011

heidi30

Mussen2 skriver:

Det er at gratis billed redigerings program fra Google. Skide smart og nemt at bruge. Kan varmt anbefales. Prøv at Google det så kommer det frem og kan downloades. Når du åbner det første gang lægges alle dine billeder fra din comp automatisk ind i pacassa også, klar til brug

Ok tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.