Så for satan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

K&S

isabellamor skriver:

nu kan han sgu også

SIDDE SELV...!!!

han er satme en vill'bass og jeg er stolt

han er kun 5½ måned og det går bare fremad, han nyder tilværelsen, spiser en masse grød og smiler og griner af alt... 

han elsker at putte, lege, blive kastet lidt rundt med, blive kysset og krammet, ligge og blive pruttet på maven, have numsen bar, være i bad, drikke vand af kop, sit legetøj, vores hund, sin far, sin mor... at køre i barnevogn, at køre i bus, og se på busser, biler toge, alt der bevæger sig, han er lidt bange for høje lyde som motorcykler og motorsave... (vi får klippet hæk lige pt.. )

han er bare blevet så stor... 

BILLEDER selvfølgelig..

Ih, hvor er han DYGTIG...! Det er helt fantastisk at opleve deres udvikling, nøj jeg savner allerede så lille en størrelse og Anton er kun 11 måneder

Hvor er body´en på billede 1 fra? Den er vildt sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Isabella_mor

K&S skriver:

Ih, hvor er han DYGTIG...! Det er helt fantastisk at opleve deres udvikling, nøj jeg savner allerede så lille en størrelse og Anton er kun 11 måneder

Hvor er body´en på billede 1 fra? Den er vildt sød

ja det er helt fantastisk

den er fra IdaT

købt som en 3 paks.. med små edderbobber på

Anmeld

29. juni 2011

132319

isabellamor skriver:

det gør han også i stor stil, er blot igang med at lære ham at sidde selv. det må han sgu gerne så længe han holder balancen. de skal jo lære det, det er jo ikke noget de bare kan ud af den blå luft.

Det var virkelig virkelig heller ikke for at løfte en pegefinger, som jeg skrev

Blot egen bitter erfaring. Min egen søn N Æ G T E D E at ligge på maven så da han lærte at sidde selv, glemte jeg alt om at det skulle han altså også lære 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.