anbefal en privatklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

CHD

Jeg er mor til den skønneste dreng på knap 1 år, som jeg har fået via ICSI i Skive. Nu er tiden så kommet, hvor min mand og jeg snakker om nr. 2, og denne gang er vi jo nødt til at gå gennem det private. Vi bor i Skive, så det skal helst være i kørselsafstand herfra. Vi kører dog gladeligt til Århus eller lign.(ca. 1½ time)

Er der nogle af jer, der har gode erfaringer og har lyst til at anbefale en klinik? Beskriv gerne hvorfor I vil anbefale netop dette sted.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

AnneP

CHD skriver:

Jeg er mor til den skønneste dreng på knap 1 år, som jeg har fået via ICSI i Skive. Nu er tiden så kommet, hvor min mand og jeg snakker om nr. 2, og denne gang er vi jo nødt til at gå gennem det private. Vi bor i Skive, så det skal helst være i kørselsafstand herfra. Vi kører dog gladeligt til Århus eller lign.(ca. 1½ time)

Er der nogle af jer, der har gode erfaringer og har lyst til at anbefale en klinik? Beskriv gerne hvorfor I vil anbefale netop dette sted.

Carina

Hej har ingen personlige erfaringer, men har hørt meget positivt om Maigaard i Århus! Han har bla arbejdet med Peter (ham der var overlæge på Skive) inden han valgte at få sit eget.

http://www.maigaard.dk/

Anmeld

30. juni 2011

mamiolvi

CHD skriver:

Carina

hvorfor kan i ikke bruge den i skive?

Anmeld

30. juni 2011

Ønskebarnet

Aagaard i Århus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.