Cajsa er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Zeus

og har feber der svinger mellem 38,7 og 39,1.. Hvad skal jeg holde øje med, og sørge for?

Bortset fra feberen så er der ingenting.. Hverken snotnæse eller hosten, og hun spiser nogenlunde som hun plejer.. Hun er bare meget pjevset, græder meget let, og sover en del, hvilket vel heller ikke er så mystisk.

Har kun prøvet hun var syg efter vaccinationerne, og det varede jo kun et døgns tid, og Isabella var noget ældre inden hun kom syg hjem, så ved faktisk ikke lige hvad jeg skal? Andet end at sørge for, at hun får væske nok?

Og hvornår er det man skal kontakte lægen? Hun har været syg siden i forgårs, men fik ikke taget hendes temperatur før igår formiddags, hvor den lå på 39,0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Nessie

Det lyder ligesom Daniel. Vågnede mandag morgen ved at han "gøede", og var ved lægen, men fejlede intet ud over feber.

Han har stadig feber, og den ligger lige omkring 38,5, svinger lidt op og ned.

Humøret er ok, en smule pjevset, men ikke noget vildt.

Gad vide hvad de fejler?

Lene

Anmeld

29. juni 2011

signe.

Zeus skriver:

og har feber der svinger mellem 38,7 og 39,1.. Hvad skal jeg holde øje med, og sørge for?

Bortset fra feberen så er der ingenting.. Hverken snotnæse eller hosten, og hun spiser nogenlunde som hun plejer.. Hun er bare meget pjevset, græder meget let, og sover en del, hvilket vel heller ikke er så mystisk.

Har kun prøvet hun var syg efter vaccinationerne, og det varede jo kun et døgns tid, og Isabella var noget ældre inden hun kom syg hjem, så ved faktisk ikke lige hvad jeg skal? Andet end at sørge for, at hun får væske nok?

Og hvornår er det man skal kontakte lægen? Hun har været syg siden i forgårs, men fik ikke taget hendes temperatur før igår formiddags, hvor den lå på 39,0

ved i hvert fald du skal sørge for at hun får nok væske, når nu hun har feber.. hmm ved ikke HVORNÅR man skal kontakte lægen, men jeg tror at hvis Hasse havde haft 39 i feber i mere end et døgn, var jeg taget afsted men nu er jeg også meget obs på ham og hans adfærd pga hans start i livet.. så evd ikke om det er normalt at søge læge for "så lidt" når der nu ikke er andet.. men følg din egen intuition

Anmeld

29. juni 2011

Zeus

Snakkede lige med lægesekretæren, og fik af vide, at så længe hun spiste og drak fint, og ikke bare lå slapt hen, så var det fint.. Det var hvis hun ikke ville nogen af delene, at vi skulle komme ind med hende

Hun mente at det bare var noget med varmen..

Også spurgte hun om det var mig der havde ringet her til morgen, for der var der én der havde ringet med præcis de samme spørgsmål

Anmeld

29. juni 2011

Nettemor

hvis hun ryger over 40 i feber skal du kontakte lægen. og ellers skal du bare holde øje med at hun får nogetr og drikke og ikke bliver slap og hvis hun skal være nem at få kontakt med god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.