Sommersild og strandløver (billederunde)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.895 visninger
43 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Kamulla

kom med jeres billeder af jeres sommersild eller strandløver.. nu er solen og varmen jo endnu kommet (selvom den igen forsvinder (suk) så frem med dem) 

her er Noah fra vores fjollede strandtur igår.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

B&J

Super gode billeder af den lille strand løve , i har vist haft en super dejlig dag

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

B&J skriver:

Super gode billeder af den lille strand løve , i har vist haft en super dejlig dag

det kan du tro vi havde... 

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

er der ikke flere med sommerbilleder???  eller gælder det bare hvem der starter trådene?? 

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

Camillas-photography skriver:

er der ikke flere med sommerbilleder???  eller gælder det bare hvem der starter trådene?? 

Ajajajaj, rolig nu - du har jo ikke en gang givet tråden én dag.

Jeg har kun lige to stk af Maria fra i år, det er fra Jesperhus Blomsterpark - og de er ikke særlig gode. De manuelle funktioner drillede meget den dag, lyset var totalt uforudsigeligt, og havde få sekunder til at fikse dem. Vi har haft så travl med at der slet ikke er blevet taget særlig mange billeder. Men vender gerne tilbage efter lørdag, hvor der skal tages en masse Og 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

Ajajajaj, rolig nu - du har jo ikke en gang givet tråden én dag.

Jeg har kun lige to stk af Maria fra i år, det er fra Jesperhus Blomsterpark - og de er ikke særlig gode. De manuelle funktioner drillede meget den dag, lyset var totalt uforudsigeligt, og havde få sekunder til at fikse dem. Vi har haft så travl med at der slet ikke er blevet taget særlig mange billeder. Men vender gerne tilbage efter lørdag, hvor der skal tages en masse Og 

skønne billeder...

give tråden 1 dag.. næh har jeg ikke.. var bare emre generelt spørgsmål.. da jeg ligger mærke til kendte skrivere som laver en ligenene tråd har enormt mange svar på kort tid.., så derfor jeg spørg nu ikke noget der pisser mig af, men er det sådan lader jeg bare være med at poste noget..

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

skønne billeder...

give tråden 1 dag.. næh har jeg ikke.. var bare emre generelt spørgsmål.. da jeg ligger mærke til kendte skrivere som laver en ligenene tråd har enormt mange svar på kort tid.., så derfor jeg spørg nu ikke noget der pisser mig af, men er det sådan lader jeg bare være med at poste noget..

I lige måde

jeg tvivler på at det virkelig er tilfældet. Jeg har tråde hvor der er 15 sider, og tråde hvor der er to svar. 

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

Dinna88 skriver:

I lige måde

jeg tvivler på at det virkelig er tilfældet. Jeg har tråde hvor der er 15 sider, og tråde hvor der er to svar. 

he he okay nok bare mig der uheldig så

Anmeld

29. juni 2011

Dinna88

he he okay nok bare mig der uheldig så

Hvis du går ind og ser på hvor mange der har set den, så er det nok også få. Jeg tjekkede min nyeste billede tråd lige før - der var 20 der havde kigget den  

Anmeld

29. juni 2011

sabrina89

skønne billeder...

Jeg har desværre ikke nogle billeder. Men jeg kan kun give dig ret i at der er forskel på hvem der laver tråde herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.