sygehus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Moar2011

update:

siden jeg fødte for ca 10uger siden, har jeg haft underlivssmerter og kraftig blødning .. så idag var jeg på sygehúset og der var nogle rester deroppee endnu ..

jeg skal have en udskrabing på fredag .. oveni i det er jeg os en af de uheldige med svamp og brystbetændelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Tona

Babyklar skriver:

update:

siden jeg fødte for ca 10uger siden, har jeg haft underlivssmerter og kraftig blødning .. så idag var jeg på sygehúset og der var nogle rester deroppee endnu ..

jeg skal have en udskrabing på fredag .. oveni i det er jeg os en af de uheldige med svamp og brystbetændelse

Ej ved du nu hvad...ved slet ikke hvad man skal sige...hvor er det synd for dig. Håber, at alt snart ordner sig og tror på at om 3 mdr ser du tilbage på alt det her og tænker at nu går alt jo på skinner uden problemer.

Kram og tanker

Anmeld

30. juni 2011

Moar2011

Amandas-mor skriver:

Ej ved du nu hvad...ved slet ikke hvad man skal sige...hvor er det synd for dig. Håber, at alt snart ordner sig og tror på at om 3 mdr ser du tilbage på alt det her og tænker at nu går alt jo på skinner uden problemer.

Kram og tanker

Ja det håber jeg ! .. glæææder mig så meget til at få dagen i morgen overstået og jeg så hurtig kommer mig efter udskrabningen .. så jeg kan nyde min søn endnu mere, få det ekstra overskud .. og så være en dejlig familie inden manden rejser syd på .. 

jeg har været meget uheldig ligesiden jeg fødte .. men kigger på min søn og tænker, han er det hele værd .. 

Anmeld

30. juni 2011

Tona

Babyklar skriver:

Ja det håber jeg ! .. glæææder mig så meget til at få dagen i morgen overstået og jeg så hurtig kommer mig efter udskrabningen .. så jeg kan nyde min søn endnu mere, få det ekstra overskud .. og så være en dejlig familie inden manden rejser syd på .. 

jeg har været meget uheldig ligesiden jeg fødte .. men kigger på min søn og tænker, han er det hele værd .. 

Ja det er verdens bedste belønning med de små fine børn

Men føler med dig, for jeg ved godt hvad det vil sige at få en hård start på det der mor-noget...

Hvis det er noget trøst, så fik min mor i sin tid en udskrabning af samme grund som dig, og hun siger at det ikke var særlig slemt bagefter overhovedet, så håber det samme for dig

Anmeld

30. juni 2011

Stjernestoev

Held og lykke i morgen søde
Har Søren fået fri til at tage med dig?

Anmeld

30. juni 2011

signe.

Babyklar skriver:

update:

ej for pokker da.. er det moderkage rester? Jamen altså... Godt du nu endelig kan få smerterne væk så, men rigtig øv du også lige døjer emd det andet oveni hatten God bedring til dig søde..

Anmeld

30. juni 2011

Moar2011

Amandas-mor skriver:

Ja det er verdens bedste belønning med de små fine børn

Men føler med dig, for jeg ved godt hvad det vil sige at få en hård start på det der mor-noget...

Hvis det er noget trøst, så fik min mor i sin tid en udskrabning af samme grund som dig, og hun siger at det ikke var særlig slemt bagefter overhovedet, så håber det samme for dig

taak for det  - har bare ikke lyst til at skal noget med mit underliv .. og hvis de så fejler .. 

Anmeld

30. juni 2011

Moar2011

signe. skriver:

ej for pokker da.. er det moderkage rester? Jamen altså... Godt du nu endelig kan få smerterne væk så, men rigtig øv du også lige døjer emd det andet oveni hatten God bedring til dig søde..

1000 tak 

er faktisk os ved at kaste håndklædet i ringen .. synes det er ved at være aaaalt for meget + jeg aldrig har fået lov til at komme mig ompå alt det andet, fordi jeg har stået med storm alene..

Anmeld

1. juli 2011

Moar2011

så har jeg være inde og få lavet den udskrabning - og har det ganske fint , lidt ømt i underlivet, men sådan er det hvis i et døgns tid .. 

jeg kom ind 8.45 og var hjemme igen 10-30 .. 

er nu glaad for at det er overstået og at jeg nu kan nyde vores lille familie fuldt ud, isteder for alle de smeter og kraftig blødning .. 

håbber virkelig at det her var det sidste jeg sku igennem .. 

ville lige vise min skønne dreng som har været det hele værd 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.