Brams skriver:
Lærke fik dræn i begge ører da hun var 12 mdr. Det gik rigtig fint og selv om hun var træt bagefter, var hun ikke vildt ked af det.
Hun spiste ikke så meget den dag, men efterfølgende var det fint. 
Når han begynder at vågne fra narkosen, så lad være med at tage ham op, før han selv ligesom "giver besked" om at han gerne vil op. Det gør at han når at vågne "rigtigt" fra narkosen, ellers kan han blive rigtig ked af det, for de er helt omtumlet.
Vær selv opmærksom på, at du kan blive rigtig ked af det. Jeg hylede første gang hun skulle i narkose, også selv om det ikke er så længe de skal være bedøvede. Bare det at se dem ligge der helt slappe 
Pøj pøj med det, det skal nok blive super godt (taler af erfaring)

hov fik slet ikke svaret på din besked..
Det gik heldigvis godt... Jeg tudbrølede allerede inden han skulle ind pga. alle de andre børn der græd.. hold da op det kunne jeg slet ikke holde til at høre...
Nå men de kom og fik ham ind, og han tog det bare så flot, lå stille og fik narkosen med mor og far på hver sin side og faldt så i søvn og vi gik.. puha det var svært..
.. der kom godt nok nogle tårer..
Nå, jeg satte mig og forsøgte at læse et blad.. og 7 minutter efter kom de og hentede os! Der var de færdige - hold da op!
Sad så inde ved ham mens han sov..... og han sov.... og han sov... det tog 20 minutter før han gad at vågne, og han vågnede og sagde "A DET".. var lidt omtumlet, men blev pisse sur på mig fordi han ikke måtte komme ned på gulvet og lege 
Ingen skrig.. skrål... var ikke ked af det... 5 minutter efter var vi ude af døren...
Han spiste fuldstændig normalt og drak normalt... hvad sker der lige for det?
Men vi har stadig skrigeriet om aftenen.. igår var det pænt slemt
det er lidt træls.. og havde problemer med at få ham til at sove til formiddag idag...
Håber det bare er fordi han er øm i ørerne..
og TAK for dit svar! Rart at man ikke bare forsvinder i mængden