Dræn idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Ryberg

Så er det idag at Lasse skal have lagt sine dræn i ørerne (kl.14.20), uha jeg kan da godt mærke nervøsiteten en smule...

Det har også været 4 laaaange uger, med skrigeri om aftenen, en urolig dreng om dagen.. den sidste uges tid har vi givet ham en panodil hver dag + illiadin næsedråber og det har "hjulpet".. men det kan jeg jo ikke fortsætte med hele tiden og vil heller ikke!

Vi har også forsøgt ikke at give ham det, resultat: skrigeri... så han har ondt..

Så det bliver bare så godt at få det dræn lagt og håber det virker hurtigt

og så håber jeg det ikke bliver for slem en oplevelse for ham...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Ryberg

nogen der kan fortælle noget om hvordan de har det bagefter? nu tænker jeg mad, søvn osv... ?

Anmeld

29. juni 2011

Brams

nogen der kan fortælle noget om hvordan de har det bagefter? nu tænker jeg mad, søvn osv... ?

Lærke fik dræn i begge ører da hun var 12 mdr. Det gik rigtig fint og selv om hun var træt bagefter, var hun ikke vildt ked af det.

Hun spiste ikke så meget den dag, men efterfølgende var det fint.

Når han begynder at vågne fra narkosen, så lad være med at tage ham op, før han selv ligesom "giver besked" om at han gerne vil op. Det gør at han når at vågne "rigtigt" fra narkosen, ellers kan han blive rigtig ked af det, for de er helt omtumlet.

Vær selv opmærksom på, at du kan blive rigtig ked af det. Jeg hylede første gang hun skulle i narkose, også selv om det ikke er så længe de skal være bedøvede. Bare det at se dem ligge der helt slappe

Pøj pøj med det, det skal nok blive super godt (taler af erfaring)

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

Brams skriver:

Lærke fik dræn i begge ører da hun var 12 mdr. Det gik rigtig fint og selv om hun var træt bagefter, var hun ikke vildt ked af det.

Hun spiste ikke så meget den dag, men efterfølgende var det fint.

Når han begynder at vågne fra narkosen, så lad være med at tage ham op, før han selv ligesom "giver besked" om at han gerne vil op. Det gør at han når at vågne "rigtigt" fra narkosen, ellers kan han blive rigtig ked af det, for de er helt omtumlet.

Vær selv opmærksom på, at du kan blive rigtig ked af det. Jeg hylede første gang hun skulle i narkose, også selv om det ikke er så længe de skal være bedøvede. Bare det at se dem ligge der helt slappe

Pøj pøj med det, det skal nok blive super godt (taler af erfaring)

hov fik slet ikke svaret på din besked..

Det gik heldigvis godt... Jeg tudbrølede allerede inden han skulle ind pga. alle de andre børn der græd.. hold da op det kunne jeg slet ikke holde til at høre...

Nå men de kom og fik ham ind, og han tog det bare så flot, lå stille og fik narkosen med mor og far på hver sin side og faldt så i søvn og vi gik.. puha det var svært.. .. der kom godt nok nogle tårer..

Nå, jeg satte mig og forsøgte at læse et blad.. og 7 minutter efter kom de og hentede os! Der var de færdige - hold da op!

Sad så inde ved ham mens han sov..... og han sov.... og han sov... det tog 20 minutter før han gad at vågne, og han vågnede og sagde "A DET".. var lidt omtumlet, men blev pisse sur på mig fordi han ikke måtte komme ned på gulvet og lege

Ingen skrig.. skrål... var ikke ked af det... 5 minutter efter var vi ude af døren...

Han spiste fuldstændig normalt og drak normalt... hvad sker der lige for det?

Men vi har stadig skrigeriet om aftenen.. igår var det pænt slemt det er lidt træls.. og havde problemer med at få ham til at sove til formiddag idag...

Håber det bare er fordi han er øm i ørerne..

og TAK for dit svar! Rart at man ikke bare forsvinder i mængden

Anmeld

1. juli 2011

Brams

KittyGirl skriver:

hov fik slet ikke svaret på din besked..

Det gik heldigvis godt... Jeg tudbrølede allerede inden han skulle ind pga. alle de andre børn der græd.. hold da op det kunne jeg slet ikke holde til at høre...

Nå men de kom og fik ham ind, og han tog det bare så flot, lå stille og fik narkosen med mor og far på hver sin side og faldt så i søvn og vi gik.. puha det var svært.. .. der kom godt nok nogle tårer..

Nå, jeg satte mig og forsøgte at læse et blad.. og 7 minutter efter kom de og hentede os! Der var de færdige - hold da op!

Sad så inde ved ham mens han sov..... og han sov.... og han sov... det tog 20 minutter før han gad at vågne, og han vågnede og sagde "A DET".. var lidt omtumlet, men blev pisse sur på mig fordi han ikke måtte komme ned på gulvet og lege

Ingen skrig.. skrål... var ikke ked af det... 5 minutter efter var vi ude af døren...

Han spiste fuldstændig normalt og drak normalt... hvad sker der lige for det?

Men vi har stadig skrigeriet om aftenen.. igår var det pænt slemt det er lidt træls.. og havde problemer med at få ham til at sove til formiddag idag...

Håber det bare er fordi han er øm i ørerne..

og TAK for dit svar! Rart at man ikke bare forsvinder i mængden

Lyder godt, at det er gået som det skal

Fantastisk at han klarede det så godt, han er bare en sej lille gut . Dog lyder det ikke så godt at han stadig skriger når han bliver lagt ned. Jeg tror jeg ville ringe til ørelægen og høre om det er normalt og ellers få tjekket om drænene sidder som de skal (det gjorde Lærkes nemlig ikke første gang )

Håber I får en god weekend

Anmeld

1. juli 2011

Ryberg

Brams skriver:

Lyder godt, at det er gået som det skal

Fantastisk at han klarede det så godt, han er bare en sej lille gut . Dog lyder det ikke så godt at han stadig skriger når han bliver lagt ned. Jeg tror jeg ville ringe til ørelægen og høre om det er normalt og ellers få tjekket om drænene sidder som de skal (det gjorde Lærkes nemlig ikke første gang )

Håber I får en god weekend

Hej igen

Vi var hos ørelægen igår, og de sad stadig som de skulle... og nu har ørelægen lukket hele juli.. så vi må bare håbe det er ømhed i ørerne.... HÅBER jeg...

for ellers bliver juli laaaaang

Anmeld

1. juli 2011

Loa

Her har Isabella fået dræn i for små to uger siden, og hun fik simpelthen halsbetændelse dagen efter, så det er først nu vi kan mærke virkningen af det. Og intet skrigeri, så tror det virker.

Her var hun heller ikke påvirket efterfølgende, overhovedet. Ikke engang ekstra træt

Anmeld

1. juli 2011

Brams

KittyGirl skriver:

Hej igen

Vi var hos ørelægen igår, og de sad stadig som de skulle... og nu har ørelægen lukket hele juli.. så vi må bare håbe det er ømhed i ørerne.... HÅBER jeg...

for ellers bliver juli laaaaang

Vi krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.