grovere mos :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

AA10

hey de damer

jeg har et spørgsmål min datter blev 5 mdr igår  og hun for allerede mos som jeg blender til hende mit spørgsmål er så hvornår skal jeg bare mose det med en gaffel så det bliver lidt grovere..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

MortilCilas

AA10 skriver:

hey de damer

jeg har et spørgsmål min datter blev 5 mdr igår  og hun for allerede mos som jeg blender til hende mit spørgsmål er så hvornår skal jeg bare mose det med en gaffel så det bliver lidt grovere..?

Min søn på 5½ måned, for noget af sin mad most med en gaffel, fx kartoler. gulerødder og banan

Anmeld

29. juni 2011

2babygirls

AA10 skriver:

hey de damer

Måske vente en måneds tid mere, men ellers er det bare at forsøge, og se om hun kan klare klumperne.

Anmeld

29. juni 2011

AA10

Cilas skriver:

Min søn på 5½ måned, for noget af sin mad most med en gaffel, fx kartoler. gulerødder og banan

ja det var også det jeg tænkte men ved ikke om det var for tidligt tak for svar

Anmeld

29. juni 2011

AA10

Tina&Martin skriver:

Måske vente en måneds tid mere, men ellers er det bare at forsøge, og se om hun kan klare klumperne.

ja man kan jo kun prøve sig frem tak for svar

Anmeld

29. juni 2011

Noahmor

AA10 skriver:

hey de damer

Noah har fået kartoffelmos most med en gaffel siden han var ca. 4,5 måned og det kan han sagtens klare. 

Men du skal jo først gøre det når du er tryg ved det. 

Anmeld

29. juni 2011

AA10

Noahmor skriver:

Noah har fået kartoffelmos most med en gaffel siden han var ca. 4,5 måned og det kan han sagtens klare. 

Men du skal jo først gøre det når du er tryg ved det. 

ok  ja synes det er tid nu for hun har smagte det meste og klare det rigtig fint så ville gerne prøve og gøre det lidt anderledes nu ville bare høre om jeg var for tidligt ude tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.