Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Godmorgen baby- kvinder Min datter på snart 7,5 mdr for den sidste flaske Kl 0-01 tiden. Derefter igen Kl 06-07. Men mellem de to tider står hun op mindst 20 gange. Jeg ved at hun ikke vil tage flasken. Så jeg tænker på om jeg mon kan bruge vælling ved midnat når hun vil ha flaske ? Jeg aner ingenting om vælling, om det er godt eller dårligt? Jeg ved at mange herinde på baby dk bruger det. Nogen der har erfaringer som de vil dele
Godmorgen baby- kvinder Min datter på snart 7,5 mdr for den sidste flaske Kl 0-01 tiden. Derefter igen Kl 06-07. Men mellem de to tider står hun op mindst 20 gange. Jeg ved at hun ikke vil tage flasken. Så jeg tænker på om jeg mon kan bruge vælling ved midnat når hun vil ha flaske ? Jeg aner ingenting om vælling, om det er godt eller dårligt? Jeg ved at mange herinde på baby dk bruger det. Nogen der har erfaringer som de vil dele
Har ikk selv brugt vælling , men kan oss være din datter er tørstig det fik vi at vide a vores SP og vi begyndte at give hende en tår vand og så var der ro på igen .. Det tager selvfølgelig lidt tid før de begynder at sove ordentligt men specielt i denne varme, er vores meget tørstig og er vågen 7-8 gange for at få noget at drikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128