Vælling ? - 7 mdr baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen baby- kvinder Min datter på snart 7,5 mdr for den sidste flaske Kl 0-01 tiden. Derefter igen Kl 06-07. Men mellem de to tider står hun op mindst 20 gange. Jeg ved at hun ikke vil tage flasken. Så jeg tænker på om jeg mon kan bruge vælling ved midnat når hun vil ha flaske ? Jeg aner ingenting om vælling, om det er godt eller dårligt? Jeg ved at mange herinde på baby dk bruger det. Nogen der har erfaringer som de vil dele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Anonym trådstarter

altså grunden til at jeg vil bruge vælling er, at hun står op for tit. Måske kan det skyldes at hun er sulten men fordi hun er SÅ TRÆT og græder, er hun nok for udmattet til en flaske.

Anmeld

29. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Godmorgen baby- kvinder Min datter på snart 7,5 mdr for den sidste flaske Kl 0-01 tiden. Derefter igen Kl 06-07. Men mellem de to tider står hun op mindst 20 gange. Jeg ved at hun ikke vil tage flasken. Så jeg tænker på om jeg mon kan bruge vælling ved midnat når hun vil ha flaske ? Jeg aner ingenting om vælling, om det er godt eller dårligt? Jeg ved at mange herinde på baby dk bruger det. Nogen der har erfaringer som de vil dele

Har ikk selv brugt vælling , men kan oss være din datter er tørstig  det fik vi at vide a vores SP og vi begyndte at give hende en tår vand og så var der ro på igen .. Det tager selvfølgelig lidt tid før de begynder at sove ordentligt  men specielt i denne varme, er vores meget tørstig og er vågen 7-8 gange for at få noget at drikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.