Jeg er virkelig seriøst ved at være bekymret for hvornår det går rigtig galt herhjemme.. Vi har forsøgt at børnesikre så godt som vi kan, men Alberte søger alt hvad der kan kravles på pt! Hun kravler simpelthen op overALT, bare vi kigger væk 2 sekunder!
Før stillede vi triptrapperne ind på soveværelset og lukkede døren så hun ikke kunne bruge dem hvis vi vidste vi ville komme i en situation hvor vi ikke lige kunne være over hende 110 % (toiletbesøg, madlavning etc.) Men nu kommer hun selv op på stole, sofa, sofabord, og kravler fra stolene videre op på spisebord, havebord osv.. Og hun er jo slet slet ikke klar over endnu at det er farligt, og hun kan heller ikke finde ud af selv at kravle ned igen!
Jeg er SÅ bange for at hun skal falde på hovedet ned på klinkerne eller fliserne!! Den anden dag faldt hun på hovedet ned fra sofaen, hvilket resulterede i en ordentlig bule og en noget pylret pige! HELDIGVIS er vores sofa relativt lav, men jeg tør slet ikke tænke hvad der var sket hvis det havde været f.eks. spisebordet hun var faldet på hovedet ned fra!
Hvad gør vi?? For det er da godt nok lidt besværligt at flytte 4 spisebordsstole, 4 havestole, 2 triptrapper og en skammel flere gange om dagen

Hvornår begynder de at få denne her forståelse for at ting er farlige? Hvad kan vi gøre for at få hende til at stoppe? Hun bliver selvfølgelig taget ned med det samme og får at vide at det er forbudt, men lige lidt hjælper det

DP har samme problem, skal være over hende 110% fordi hun klatrer overalt hvor hun kan komme til...
Anmeld