Æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

os2

ok, ja det må det være ... det er lidt en jungle nogen gange med al den biologi..  men krydser fingre for at du står med en positiv test om ikke så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

malenemusen

Ønskebarnet skriver:

10 æg ud af 12 blev befrugtet  og fik lagt 2 stk 4 cellet op.

De andre kunne desværre ikke komme på frys  men pyt for det lykkes denne gang

Så er der lige til en gang tvillinger ----- krydsede fingre herfra ihvertfald

Anmeld

1. juli 2011

Nessie

God rugning

Der krydses fingre

Anmeld

1. juli 2011

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

10 æg ud af 12 blev befrugtet  og fik lagt 2 stk 4 cellet op.

De andre kunne desværre ikke komme på frys  men pyt for det lykkes denne gang

WEEEEE... 2 æg op... Lige som mig, også 4cellet og se nu... Jeg er gravid...

for at der er mindst 1 lille spire til jer!!!...

God rugning!!!!!!....

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

os2 skriver:

Det var sørme mange der blev befrugtet dejligt... men hvorfor kunne de andre ikke komme på frys ?

Der var nogle af æggene der havde delt sig i feks 3 celler og så har de erfaret at det ikke er så godt at fryse dem ned da de havde opdaget at cellecelingen til tider ville gå i stå når de kom op fra frys....de kunne dog godt blive lagt op. Andre æg var der fragmenter i så hvis de sku på frys ville det ædelægge dem desværre...de kunne dog også blive lagt op meeeeeeeeeeeeeen 10 æg er måske liiiiiiige i overkanten at få op hehe.

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

ønskebarn74 skriver:

WEEEEE... 2 æg op... Lige som mig, også 4cellet og se nu... Jeg er gravid...

for at der er mindst 1 lille spire til jer!!!...

God rugning!!!!!!....

STORT TILLYKKE  sikke en dejlig besked at læse....ved du så om du skal ha en eller to ?

Så er der håb for os  skøøøøønt

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

malenemusen skriver:

Så er der lige til en gang tvillinger ----- krydsede fingre herfra ihvertfald

Hehe ja den høre vi meget men hellere to end ingen ikk .

Har en datter på 10 som ville elske at hjælpe (nok kun mens de er små)

Anmeld

1. juli 2011

ønskebørn74

Ønskebarnet skriver:

STORT TILLYKKE  sikke en dejlig besked at læse....ved du så om du skal ha en eller to ?

Så er der håb for os  skøøøøønt

1000 tak søde!!!...  ... Vi tror der er en... HCG ved BP var på 83 som indikerer et barn... Det skal være noget højere ved to...

Anmeld

1. juli 2011

Ønskebarnet

Kan lige fortælle at vi havde min datter med til ÆO og hun var så inde og se æggene inden jeg fik dem (hun så altså ikke selve ÆO) men hun var helt vild  så nu render hun og fortæller alle at hun har set to slimklatter hehe

Anmeld

3. juli 2011

os2

Var også til ÆU idag, så er noget groggy lige nu - ligger bare på sofaen og sover indimellem.

De tog 8 æg ud så nu er det spændende hvor mange der bliver befrugtet. Vi bliver tilbudt at få lagt 2 æg op, men jeg er noget i tvivl. Har 2 større børn fra et andet forhold og er måske ikke helt klar til tvillinger - men ved at få lagt 2 æg op er der jo større sandsynlighed for at den ene bliver til noget - og hvis begge bliver til noget villle det jo også være meget sjovt  men nu er jeg ikke så stor en pige, så synes det er svært hvordan jeg lige vil klare en tvillinge graviditet. Ved godt det måske er nogen sære tanker....men de er der altså...  så vi tager beslutningen tirsdag sammen med lægerne Go søndag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.