Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og som IKKE er libero! Nogen der ved, hvor jeg finder det? Har godt nok ledt mange steder. Der må da findes et billigt mærke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina87 skriver: Og som IKKE er libero! Nogen der ved, hvor jeg finder det? Har godt nok ledt mange steder. Der må da findes et billigt mærke?
Forstår ikke helt hvad du skal bruge? Badebleer? eller blot "Up-and-go" bleer til små børn?
Opper den i hvert fald for dig!
Lidl
De er faktisk også ret gode og sidder bedre til en Liberos
AnneBJ skriver: Forstår ikke helt hvad du skal bruge? Badebleer? eller blot "Up-and-go" bleer til små børn? Opper den i hvert fald for dig!
UP-and-go
Tak
morethanperfect skriver: Lidl De er faktisk også ret gode og sidder bedre til en Liberos
Super! tak! En af de få butikker jeg ikke hr været i
Carina87 skriver: UP-and-go Tak
Er det nemmere at bruge synes du? Spørger af ren nysgerrighed
AnneBJ skriver: Er det nemmere at bruge synes du? Spørger af ren nysgerrighed
Johannes er en vildbasse. Sådan virkelig vild! SP mener det er derfor han ikke tog på - han forbrænder det simpelthen med al den voldsomme aktivitet Derfor er det svært at styre ham på puslebordet og få bleen til at sidde ordentligt og dermed sker der tit uheld. Upandgo er bare dejligt nemme til ham så. Men de er også det dyrere, så det kunne være fedt at finde et billigere mærke Lidls skal helt klart prøves
Carina87 skriver: Johannes er en vildbasse. Sådan virkelig vild! SP mener det er derfor han ikke tog på - han forbrænder det simpelthen med al den voldsomme aktivitet Derfor er det svært at styre ham på puslebordet og få bleen til at sidde ordentligt og dermed sker der tit uheld. Upandgo er bare dejligt nemme til ham så. Men de er også det dyrere, så det kunne være fedt at finde et billigere mærke Lidls skal helt klart prøves
Årh ja selvfølgelig... Jamen det vil jeg da helt klart huske til hvis (når) Felix' aktivitetsniveau også topper max....!
Melder du ikke lige tilbage om de er gode så?
AnneBJ skriver: Årh ja selvfølgelig... Jamen det vil jeg da helt klart huske til hvis (når) Felix' aktivitetsniveau også topper max....! Melder du ikke lige tilbage om de er gode så?
Skal jeg gøre!!
Carina87 skriver: Super! tak! En af de få butikker jeg ikke hr været i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128