Overnatning København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

HeidiØ

Wake Up copenhagen ligger heller ikke langt fra hovedbanen, så det er dejligt centralt og til en god pris  God tur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

sarahb

og post museet midt på købmagergade har sådan et gratis legeland der er åbent hele sommeret, ind i frimærket hedder det, hvor der er boldland og hvor alt er lavet rigtig stort så det føles som du befinder dig eks. i træerne, i havet osv. Skulle være vildt godt.
Og så er der legeland i fields efter en omgang shopping. Amager strandpark, tivoli, bakken, bagsværsø og ro i ro båd og picnik på græsset osv.

Anmeld

23. marts 2014

Mikemorgan

Hansen97 skriver:

Vi påtænker at tage et par dage til København i sommerferien, men skal have fundet nogle priser på overnatning.. nogen der kan hjælpe?? Vi vil tage toget derover fra Sønderjylland så det skal være til at finde ud af med transport osv... kom med nogle gode bud..
Også hvad man kan lave med 2 voksne og 2 børn på 3.5 år og 8 år..

København er virkelig et dejligt sted at besøge hvor der er mange gode hoteller i København. Jeg kan også anbefale dig at besøge Århus. Var der selv i sidste sommer hvor jeg opholdt mig hos Helnan hotel. Det var et meget fint ophold!

www.helnan.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.