Hvor køber man sort basis body??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

modesty

Hej alle,

jeg ved ikke lige i hvilket forum jeg skal poste den her, så den ryger både i gravid og børn 0-1 :-)

Jeg har ledt med lys og lygte på nettet efter en helt simpel, sort basis body med lange ærmer i str. 56 og 62. Kan kun finde nogle halv-dyre nogen til 80 kr. stykket. 

Er der nogen der ved om Tøj&Sko, nogle af supermarkederne eller andre af de lidt mere billige butikker/mærker har ensfarvede sorte bodyer?

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Nadia&Daniel

modesty skriver:

Hej alle,

jeg ved ikke lige i hvilket forum jeg skal poste den her, så den ryger både i gravid og børn 0-1 :-)

Jeg har ledt med lys og lygte på nettet efter en helt simpel, sort basis body med lange ærmer i str. 56 og 62. Kan kun finde nogle halv-dyre nogen til 80 kr. stykket. 

Er der nogen der ved om Tøj&Sko, nogle af supermarkederne eller andre af de lidt mere billige butikker/mærker har ensfarvede sorte bodyer?

På forhånd tak for svar. 

Tror man kan købe dem i H&M - til 40.-

Anmeld

28. juni 2011

Jakob'sMor

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

Har du prøvet Bilka og h og m?

Anmeld

28. juni 2011

chael

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

De sorte jeg har, de er fra Baby-sam i Hillerød.

De har både brune, sorte og råhvide

*Camilla 26+6

Anmeld

28. juni 2011

modesty

Jeg har prøvet H&M, der var ingen sorte. Men jeg har ikke prøvet Bilka og BabySam, det vil jeg lige tjekke ud :-)

Anmeld

28. juni 2011

2babygirls

modesty skriver:

Hej alle,

På forhånd tak for svar. 

Der står godt nok navi, men den ser ret sort ud...

http://www.babysam.dk/bekids-body-l/aermer-rib-nav y.aspx

Anmeld

28. juni 2011

modesty

Tina&Martin skriver:

Der står godt nok navi, men den ser ret sort ud...

http://www.babysam.dk/bekids-body-l/aermer-rib-nav y.aspx

Jeg har set den, men ja, den er navy, og den skal være sort. 

Anmeld

28. juni 2011

lilledittemor

Jeg har fundet nogle her

Det er JOHA, og der er både med korte og lange ærmer
Håber at det kan bruges.

http://www.casara.dk/shop/search-1.html?keyword=jo ha+sort&gclid=CJOngprN2KkCFYoJ3wodlG82OQ

Anmeld

28. juni 2011

modesty

Ditte_Marie skriver:

Jeg har fundet nogle her

Det er JOHA, og der er både med korte og lange ærmer
Håber at det kan bruges.

http://www.casara.dk/shop/search-1.html?keyword=jo ha+sort&gclid=CJOngprN2KkCFYoJ3wodlG82OQ

Jeg har set dem, men de koster jo de dér 80 kr. som jeg gerne vil undgå at give :-) Tror jeg må snakke med en ekspedient i h&m...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.