mylicon, hvor tit?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

marloutti

janne1986 skriver:

Mylicon er simpelthen et vidunder middel......

Vi gav 15 dråber 3-4 gange dagligt... Og det fungerede bare så fint...

ok vi prøver os frem... Har I oplevet noget med hård mave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

morethanperfect

Vi blandede det med lidt mælk 15 min. før hvert måltid ..

Det virkede rigtig godt

Anmeld

29. juni 2011

marloutti

morethanperfect skriver:

Vi blandede det med lidt mælk 15 min. før hvert måltid ..

Det virkede rigtig godt

Okay... Jeg giver ham det bare på en ske og så sutten bagefter. Det smager åbenbart godt, for der bliver suttet lystigt og ingen gråd i de 15 min. inden maden... Så nu må vi se, hvornår virkningen kommer...

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

marloutti skriver:

Okay... Jeg giver ham det bare på en ske og så sutten bagefter. Det smager åbenbart godt, for der bliver suttet lystigt og ingen gråd i de 15 min. inden maden... Så nu må vi se, hvornår virkningen kommer...

we did the same   

Anmeld

29. juni 2011

marloutti

isabellamor skriver:

we did the same   

Ja, jeg må indrømme at have tyv-stjålet tricket fra dig!!!  

Tak

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

marloutti skriver:

Ja, jeg må indrømme at have tyv-stjålet tricket fra dig!!!  

Tak

det må du da også gerne... det er bar at bruge det der virker  

og så skal prutteriet ok komme stille og roligt

Anmeld

29. juni 2011

marloutti

isabellamor skriver:

det må du da også gerne... det er bar at bruge det der virker  

og så skal prutteriet ok komme stille og roligt

Ja, det håber jeg sørme...  Han havde hård mave i går, men det kan vel ikke være de dråber mon? Han har ellers ikke haft spor hård mave før... Vil jo ikke give ham nye smerter, ved at afhjælpe ham med nogle andre...

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

marloutti skriver:

Ja, det håber jeg sørme...  Han havde hård mave i går, men det kan vel ikke være de dråber mon? Han har ellers ikke haft spor hård mave før... Vil jo ikke give ham nye smerter, ved at afhjælpe ham med nogle andre...

det er ikke til at sige, det tror jeg nu ikke... det er tarmene der skal igang.. hvis der har været bøvl så kan mylicon jo nok hjælpe lidt med at gøre at tarmene virker,.. men det slår menst luften i små stykker. hvis der er problemer med afføring efterfølgende, så giv gerne lidt lactulose, det er ogs håndkøb, og gør at afføringen bliver mere blød, og lettere at komme af med

vi brugte ikke selv lactulose mere end en enkelt dag og så var det probem løst

ellers så tager du knoglen og ringer til din sp og hører hendes råd...

og så er det en god ide at massere maven med lidt babyolie eller lotion og lave cykelbevægelser med benene så der kommer fut i fejemøjet og det er også en god ide at have barnet omme på maven så tit som muligt

Anmeld

29. juni 2011

marloutti

isabellamor skriver:

det er ikke til at sige, det tror jeg nu ikke... det er tarmene der skal igang.. hvis der har været bøvl så kan mylicon jo nok hjælpe lidt med at gøre at tarmene virker,.. men det slår menst luften i små stykker. hvis der er problemer med afføring efterfølgende, så giv gerne lidt lactulose, det er ogs håndkøb, og gør at afføringen bliver mere blød, og lettere at komme af med

vi brugte ikke selv lactulose mere end en enkelt dag og så var det probem løst

ellers så tager du knoglen og ringer til din sp og hører hendes råd...

og så er det en god ide at massere maven med lidt babyolie eller lotion og lave cykelbevægelser med benene så der kommer fut i fejemøjet og det er også en god ide at have barnet omme på maven så tit som muligt

Ja, vi masserer og cykler med benene... Men hvis han skal ha lactulose også, begynder jeg at synes, vi fylder ham med alt muligt... Han får jo sine d-dråber og han får kosttilskuddet bio gaia og nu mylicon. Og hvis han så også skal ha lactulose.... Tja, vi må se, hvad tiden bringer...  

Tak, for dine svar og alle de gode råd... Super respons

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

marloutti skriver:

Ja, vi masserer og cykler med benene... Men hvis han skal ha lactulose også, begynder jeg at synes, vi fylder ham med alt muligt... Han får jo sine d-dråber og han får kosttilskuddet bio gaia og nu mylicon. Og hvis han så også skal ha lactulose.... Tja, vi må se, hvad tiden bringer...  

Tak, for dine svar og alle de gode råd... Super respons

hvis der bliver mere bøvl med hård mave, så ring til din sp.. 

d dråber er jo et must. og kosttilskuddet er jo også en vigtig ting.. 

så det er ikke at fylde med alt muligt det er nødvendige ting.

så ja. men lactulose er for at lindre afføringen så den blivere lettere at komme af med. så kan det være at hvis i skal bruge lactulose at i så ikke behøver mylicon.. men hvis det bare er luft og tarmene skal vennes til det så kan det godt være det ligr fik tarme til at spasse ud. og st de går i oren igen, så behøver i jo ikke lactulose.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.