Endnu engang ber' jeg om hjælp. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Saram

Hej tøser.

Årh så den gal igen.Håber altså nogen af jer kan hjælpe med at finde ud af hvorfor hun er ked af det..
Filuca har efterhånden haft en del dage hvor hun bare græder og græder, hvor det eneste der hjælper hende, er at ligge og spise ved mit bryst. Hver gang jeg tror hun er færdig og jeg flytter hende begynder hun med det samme at græde.. Kan slet ikke trøste hende.. Giver hende lov til at spise alt det hun vil, men til sidst bliver hun ogs ked af det når hun ligger og spiser, ved ikke om det er fordi hun ikke kan få mere mælk ud eller om hun får ondt i maven fordi hun spiser så meget?

Hpber VIRKELIG i kan hjælpe piger!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

skønneunger

Saram skriver:

Hej tøser.

Årh så den gal igen.Håber altså nogen af jer kan hjælpe med at finde ud af hvorfor hun er ked af det..
Filuca har efterhånden haft en del dage hvor hun bare græder og græder, hvor det eneste der hjælper hende, er at ligge og spise ved mit bryst. Hver gang jeg tror hun er færdig og jeg flytter hende begynder hun med det samme at græde.. Kan slet ikke trøste hende.. Giver hende lov til at spise alt det hun vil, men til sidst bliver hun ogs ked af det når hun ligger og spiser, ved ikke om det er fordi hun ikke kan få mere mælk ud eller om hun får ondt i maven fordi hun spiser så meget?

Hpber VIRKELIG i kan hjælpe piger!

// Sara Alrø, som er stolt af at være mor til lille Filuca Nora.

det er jo svært at sige hvad det kan være, men er du sikker på du har nok mælk? har du prøvet at give hende en sut?

Anmeld

27. juni 2011

Saram

skønneunger skriver:

det er jo svært at sige hvad det kan være, men er du sikker på du har nok mælk? har du prøvet at give hende en sut?

Hun bruger sin sut flittigt og den plejer at være god til at trøste hende, men når hun er i dét humør så duer sutten slet ikke!
Hm ja tror da jeg har nok mælk, for når hun spiser fra det ene kan jeg (for det meste) ihvertfald opsamle 10 ml fra det andet..

Anmeld

27. juni 2011

skønneunger

Saram skriver:

Hun bruger sin sut flittigt og den plejer at være god til at trøste hende, men når hun er i dét humør så duer sutten slet ikke!
Hm ja tror da jeg har nok mælk, for når hun spiser fra det ene kan jeg (for det meste) ihvertfald opsamle 10 ml fra det andet..

det kan være luft i maven måske? prøv at bøvse hende af på skulderen ellers læg hende på ryggen og prøv at lave lidt blide cykel bevægelser med hende hvis det ikke vil ud som bøvs.

Anmeld

27. juni 2011

skønneunger

Saram skriver:

og husk det kan godt tage lidt tid før hun får bøvset rigtigt af på skulderen

Anmeld

27. juni 2011

Saram

skønneunger skriver:

det kan være luft i maven måske? prøv at bøvse hende af på skulderen ellers læg hende på ryggen og prøv at lave lidt blide cykel bevægelser med hende hvis det ikke vil ud som bøvs.

Vi prøver begge dele dagligt, nogle få gange hjælper det i få sekunder, men hun begynder ret hurtigt at blive rigtig hys igen.. Øv hvor er det træls ikke at kunne trøste hende!

Men ihvertfald mange tak for dine svar..

Anmeld

27. juni 2011

Saram

skønneunger skriver:

og husk det kan godt tage lidt tid før hun får bøvset rigtigt af på skulderen

Hun bliver bare så hidsig når hun skal bøvse ?

Anmeld

27. juni 2011

skønneunger

Saram skriver:

Vi prøver begge dele dagligt, nogle få gange hjælper det i få sekunder, men hun begynder ret hurtigt at blive rigtig hys igen.. Øv hvor er det træls ikke at kunne trøste hende!

Men ihvertfald mange tak for dine svar..

det var da så lidt men ja man kan godt føle sig rigtig hjælpeløs når ens små guldklumper ikke kan forklare hvad der er galt

Anmeld

27. juni 2011

skønneunger

Hun bliver bare så hidsig når hun skal bøvse ?

hvis hun har meget luft kan det godt gøre lidt ondt og komme op med, mine har også været rigtige hidsige nogen gange på skulderen men lige så snart de havde bøvset lidt blev de gode igen. det er vigtigt at få bøvset rigtigt godt af.

Anmeld

28. juni 2011

Frøken Sørensen

Det kan jo være begge dele! Måske hun får ondt i maven fordi hun spiser for meget? Har du prøvet at bøvse hende af under amningen! For mange gange kan det hjælpe barnet til at mærke efter om det egentlig er mere sulten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.