Aagaard fertilitets klinik i århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.206 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

christinak

Sad og kiggede på privat klinikker med iui-h behandling og faldt over Aagaards hjemmeside og ville hører om nogen havde været i behandling ved dem? Hvordan oplevede i stedet og personalet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

AndreasMor84

christinak skriver:

Sad og kiggede på privat klinikker med iui-h behandling og faldt over Aagaards hjemmeside og ville hører om nogen havde været i behandling ved dem? Hvordan oplevede i stedet og personalet

Jeg har kun positivt at sige om Aagaard. Jeg har gået ved ham selv og det er aldrig noget problem at finde en tid osv. Nu har jeg dog ikke fået lavet IUI dér, men anden behandling. Men det er ½ år siden nu..

Anmeld

28. juni 2011

Nessie

Jeg har ikke selv gået dér (var på Brædstrup)

Men jeg talte tilfældigvis med et par i weekenden, som anbefalede os Aagaard, og de har 2 børn i dag, så det er nok der vi tager hen næste gang

Anmeld

28. juni 2011

Ønskebarnet

De er så søde hos Aagaard og har kun positive minder derfra

Anmeld

29. juni 2011

christinak

Tak alle sammen for svar tror vi prøver at tá chancen og ringe derop og få en tid

Anmeld

29. juni 2011

Fru Aagaard

Jeg kender en der har været i behandling derinde, og der var KUN positivt derfra at høre, også var den der i 1 forsøg

Anmeld

29. juni 2011

LinLin

To fra min mødregruppe + den enes søster har brugt Aagaard - de lød meget positive

Anmeld

29. juni 2011

SD

christinak skriver:

Ja nu kommer jeg så og er lyseslukkeren.....

Jeg har selv gået ved Aagaard og var IKKE tilfreds. De er vældig flinkre og med garenti også dygtige i mange tilfælde. Men det er bare SÅ meget samlebåndsarbejde. Aagaard selv er utrolig distræt og travl og man får aldrig mulighed for at få spurgt om alt det man gerne vil og når man endelig gør - så får man ikke et klart svar. Jeg har flere gange oplevet at han bare har rystet på hovedet af min situation og ikke har vist hvad han skulle gøre ved det. Temmelig uproffesionelt.

Derudover er der tit MEGET ventetid når man kommer der. Det er ikke et problem at få en tid - fordi de overbooker sig. en halv til 2 timers ventetid er ikke unormalt derinde...

Jeg har fået 4 IUI-H behandlinger derinde - UDEN HELD!!! Vi er skiftet til Maigaard i Århus. Er ikke kommet i behandling endnu (venter på at ha råd) - men min forsamtale derinde var SÅ positiv. Og bare på de 45 min jeg var derinde følte jeg allerede at lægen der vidste 10 gange mere om mig og forstod mig 10 gange bedre en Aagaard nogensinde har gjort!.

Så - ja - sys bare lige jeg ville komme med min vurdering også

Held og lykke

Anmeld

29. juni 2011

Miss BananaHammock

Nu spør' jeg måske dumt (undskyld ts for brugen af din tråd) men hvorfor vælge privat frem for f. Eks. Skejby eller brædstrup? De kan vel ikke være bedre uddannet end lægerne på en alm. Fertilitetsklinik? Oder was?Jeg har by the way kun hørt godt om Aagaard. :0)

Anmeld

30. juni 2011

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Nu spør' jeg måske dumt (undskyld ts for brugen af din tråd) men hvorfor vælge privat frem for f. Eks. Skejby eller brædstrup? De kan vel ikke være bedre uddannet end lægerne på en alm. Fertilitetsklinik? Oder was?Jeg har by the way kun hørt godt om Aagaard. :0)

Man kan (desværre) kun få hjælp til barn nr.1 i det offentlige.. Så hvis man ønsker sig flere børn, må man ud i det private..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.