christinak skriver:
Sad og kiggede på privat klinikker med iui-h behandling og faldt over Aagaards hjemmeside og ville hører om nogen havde været i behandling ved dem? Hvordan oplevede i stedet og personalet 
Ja nu kommer jeg så og er lyseslukkeren.....
Jeg har selv gået ved Aagaard og var IKKE tilfreds. De er vældig flinkre og med garenti også dygtige i mange tilfælde. Men det er bare SÅ meget samlebåndsarbejde. Aagaard selv er utrolig distræt og travl og man får aldrig mulighed for at få spurgt om alt det man gerne vil og når man endelig gør - så får man ikke et klart svar. Jeg har flere gange oplevet at han bare har rystet på hovedet af min situation og ikke har vist hvad han skulle gøre ved det. Temmelig uproffesionelt.
Derudover er der tit MEGET ventetid når man kommer der. Det er ikke et problem at få en tid - fordi de overbooker sig. en halv til 2 timers ventetid er ikke unormalt derinde...
Jeg har fået 4 IUI-H behandlinger derinde - UDEN HELD!!! Vi er skiftet til Maigaard i Århus. Er ikke kommet i behandling endnu (venter på at ha råd) - men min forsamtale derinde var SÅ positiv. Og bare på de 45 min jeg var derinde følte jeg allerede at lægen der vidste 10 gange mere om mig og forstod mig 10 gange bedre en Aagaard nogensinde har gjort!.
Så - ja - sys bare lige jeg ville komme med min vurdering også 
Held og lykke
Anmeld