grineflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2011

Valle81

Caroline86 skriver:

Laura blev lidt overtræt på vej hjem i bilen til aften det resulterede i et voldsomt grineflip

Hun grinede 3-4 min inden jeg startede optagelsen (hun fik så lige et host på tværs, som I kan se/høre) og blev ved LÆNGE efter jeg stoppede med at filme...

Ingen af os ved hvad hun rent faktisk grinede af

(og så har hun fået klippet ny frisure i dag )

http://www.youtube.com/watch?v=ZdGShAbvuDU

Død lækker er hun bare:0)

Og hvad gør man da ikke for at holde sig vågen lidt længre tid:0)

Skønt:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Ej hvor er hun dog bare dejlig.. og skøn latter, kunne ikke lade være med og smile, kæresten skulle også lige se hvad det var jeg grinte af..

Anmeld

27. juni 2011

Caroline86

Rosa skriver:

Nogle gange så er de bare små gåder, altså! Jonte har simpelthen "snakket" om fugle i 3 dage nu, nærmest uafbrudt! Når han vågner om morgenen er det første han gør, at lave tegn for "fugl" og han laver det HELE tiden. "Fugl" og så peger han ud ad vinduet eller op i loftet - så mange fugle er der altså heller ikke der hvor vi bor 

åh ja.. den kender vi godt! Herhjemme bliver der bare sagt iiiaaaoouuu

Skønne unger

Anmeld

27. juni 2011

Steph_Laurits

Hahah! Åååh hvor er hun nuttet (mangler en forelsket smiley)

Anmeld

27. juni 2011

Caroline86

Valle81 skriver:

Død lækker er hun bare:0)

Og hvad gør man da ikke for at holde sig vågen lidt længre tid:0)

Skønt:0)

hihi.. ja, et eller andet skulle der ske, og når vi ikke var til gøgl og ballade så måtte hun selv finde på! hæhæ...

og taaaaak!!!!

Anmeld

27. juni 2011

Caroline86

MaleneS2011baby<3 skriver:

Ej hvor er hun dog bare dejlig.. og skøn latter, kunne ikke lade være med og smile, kæresten skulle også lige se hvad det var jeg grinte af..

ja, det smitter, den latter

Anmeld

27. juni 2011

Caroline86

StephanieJ skriver:

Hahah! Åååh hvor er hun nuttet (mangler en forelsket smiley)

sådan en her måske:

og jaaa, hun er en dejlig "lille" én... mors lille bølle

Anmeld

27. juni 2011

Valle81

Caroline86 skriver:

hihi.. ja, et eller andet skulle der ske, og når vi ikke var til gøgl og ballade så måtte hun selv finde på! hæhæ...

og taaaaak!!!!

Ha ha:0)

Ja gøgl og gakker vil de små rollinger sku have dagen lang:0) Kan også godt mærke på Anton er der ikke er så meget gøgl i mor efter Arthur er kommet - så han laver BESTEMT også tit eget sjov. Hvis bare han døj nøjedes med at få grineflip - nej han roder hele tiden. Alt ud af skuffer og skabe og kan han få fat i en pakkehavrefras og strø dem über alles - så er der undrholdning for alle pengene:0)

Anmeld

27. juni 2011

Steph_Laurits

Caroline86 skriver:

sådan en her måske:

og jaaa, hun er en dejlig "lille" én... mors lille bølle

Ja den, vidste godt den er der for plusmedlemmer - men er jeg ikke, så manglede den  Men tak fordi jeg måtte låne

Hun er da for skøn altså

Anmeld

27. juni 2011

Caroline86

Valle81 skriver:

Ha ha:0)

Ja gøgl og gakker vil de små rollinger sku have dagen lang:0) Kan også godt mærke på Anton er der ikke er så meget gøgl i mor efter Arthur er kommet - så han laver BESTEMT også tit eget sjov. Hvis bare han døj nøjedes med at få grineflip - nej han roder hele tiden. Alt ud af skuffer og skabe og kan han få fat i en pakkehavrefras og strø dem über alles - så er der undrholdning for alle pengene:0)

åh ja.. den slags "jokes" har vi også herhjemme de er ikke helt ligeså gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.