Mit 1. forsøg med Popcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

TbCp

lisbeth2910 skriver:

De ser fine ud! Også konsistensen.

Men hvad har du sat pinden fast med og hvad er det du har puttet på?

Jeg har lavet dem mange gange, men jeg plejer og overtrække dem med chokolade og sætte pinden fast med chokolade også!

Er det bare almindelig smeltet chokolade du overtrækker med?
Og hvor kan man egentlig købe slikkepinde-pinde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

LISBETH:-)

TbCp skriver:

Er det bare almindelig smeltet chokolade du overtrækker med?
Og hvor kan man egentlig købe slikkepinde-pinde?

ja du kan sagtens bruge alm chokolade - men det skal være den slags der er beregnet til at smelte.

Jeg synes dog at de candymelts man kan købe der er beregnet til det, er meget nemmere og arbejde med!

Pindene kan du købe f.eks. hos specialkøbmanden.dk der kan du også købe candymelts - og en masse andet cake pop udstyr. Jeg bruger bare flamingo overdækket med staniol til at sætte dem i. Det koster ingen tinge i Silvan.

Held og lykke med forsøget!

Ps. Jeg bruger alm chokoladekage og Palmin smørcreme. mums!

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

lisbeth2910 skriver:

ja du kan sagtens bruge alm chokolade - men det skal være den slags der er beregnet til at smelte.

Jeg synes dog at de candymelts man kan købe der er beregnet til det, er meget nemmere og arbejde med!

Pindene kan du købe f.eks. hos specialkøbmanden.dk der kan du også købe candymelts - og en masse andet cake pop udstyr. Jeg bruger bare flamingo overdækket med staniol til at sætte dem i. Det koster ingen tinge i Silvan.

Held og lykke med forsøget!

Ps. Jeg bruger alm chokoladekage og Palmin smørcreme. mums!

Tak for svar... det skal helt klart afprøves... overvejer om det er det Liva skal dele ud i børnehaven til hendes fødselsdag, så skal lige prøve det af herhjemme inden og se om hun overhovedet kan lide det

Anmeld

28. juni 2011

Englebassen82

lisbeth2910 skriver:

De ser fine ud! Også konsistensen.

Men hvad har du sat pinden fast med og hvad er det du har puttet på?

Jeg har lavet dem mange gange, men jeg plejer og overtrække dem med chokolade og sætte pinden fast med chokolade også!

Ganske alm, glasur... ;o)

Anmeld

28. juni 2011

Englebassen82

lucas<3 skriver:

Sorry havde jeg ikk lige set..

Er da også bare helt ok...

Anmeld

28. juni 2011

Englebassen82

TbCp skriver:

Tak for svar... det skal helt klart afprøves... overvejer om det er det Liva skal dele ud i børnehaven til hendes fødselsdag, så skal lige prøve det af herhjemme inden og se om hun overhovedet kan lide det

Jeg går med samme idé til min datters fødselsdag, men hun har udtænkt en kæmpe kage, så er ikke sikker på at Cake pops kan bruges..

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Englebassen82 skriver:

Jeg går med samme idé til min datters fødselsdag, men hun har udtænkt en kæmpe kage, så er ikke sikker på at Cake pops kan bruges..

Hehe

Min datter er ikke den store kagefan, så derfor de lige skal prøves af inden, vil alligevel synes det er synd at sende det med i børnehaven hvis hun ikke selv kan lide dem...

Anmeld

28. juni 2011

Englebassen82

TbCp skriver:

Hehe

Min datter er ikke den store kagefan, så derfor de lige skal prøves af inden, vil alligevel synes det er synd at sende det med i børnehaven hvis hun ikke selv kan lide dem...

Min datter spiser ALDRIG kage... hun elsker bare at jeg laver dem og pynter dem med prinsesser eller andet....

Men de her cake pops... dem Spiser hun med glæde... måske du er heldig at opleve det samme.

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Englebassen82 skriver:

Min datter spiser ALDRIG kage... hun elsker bare at jeg laver dem og pynter dem med prinsesser eller andet....

Men de her cake pops... dem Spiser hun med glæde... måske du er heldig at opleve det samme.

Det skal ihvertfald prøves

Anmeld

28. juni 2011

eElak

Det var så lige første gang jeg hørte om popcakes... og også har fået lyst til en.. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.