Jeg har et lidt pinligt/klamt spørgsmål omkring Crinone...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

ønskebørn74

Jeg synes jeg er blevet helt hævet og tør i skeden her til sidst i ruge perrioden..... Er det normalt??? Skyldes det crinone??? el. er der andre årsager... Jeg har testet svagt positiv...

Hvad mener i tøser???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Hansen97

ønskebarn74 skriver:

Jeg synes jeg er blevet helt hævet og tør i skeden her til sidst i ruge perrioden..... Er det normalt??? Skyldes det crinone??? el. er der andre årsager... Jeg har testet svagt positiv...

Hvad mener i tøser???

Har ingen ide.. men ville ikke gå uden at sige noget...
Svagt positivt må da være positivt

Anmeld

27. juni 2011

millesofie

ønskebarn74 skriver:

Hvad mener i tøser???

øhm  

jeg synes at det var noget klamt stads (men jeg fik jo min baby) jeg blev også tør og yaksi forneden af det, kan dog ikke huske om jeg hævede men det ville være nok det samme

tror ikke du skal være bekrymret, men bliver det ved så få det undersøgt

jeg skulle kun have det 3 mdr (hvilket også var rigeligt) så jeg udholdte det bare og glæde mig til at være Crinone fri

Anmeld

27. juni 2011

ønskebørn74

millesofie skriver:

øhm  

jeg synes at det var noget klamt stads (men jeg fik jo min baby) jeg blev også tør og yaksi forneden af det, kan dog ikke huske om jeg hævede men det ville være nok det samme

tror ikke du skal være bekrymret, men bliver det ved så få det undersøgt

jeg skulle kun have det 3 mdr (hvilket også var rigeligt) så jeg udholdte det bare og glæde mig til at være Crinone fri

1000 tak for svaret!!!!  Håber jeg gør dig kunsten efter...

Anmeld

27. juni 2011

metski83

Svagt positiv... Uh krydser så meget fingre

Anmeld

27. juni 2011

ønskebørn74

metski83 skriver:

Svagt positiv... Uh krydser så meget fingre

1000 tak søde!!!!

Anmeld

27. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Hvad mener i tøser???

Har lige læst flere steder, at det godt kan give ubehag og reaktion i skeden, så vil tro det er det du oplever. 

Ih nu har den test bare at blive ved at være positiv 

Anmeld

27. juni 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Har lige læst flere steder, at det godt kan give ubehag og reaktion i skeden, så vil tro det er det du oplever. 

Ih nu har den test bare at blive ved at være positiv 

Jepper...  .... 1000 tak for svaret sødeste!!!!

Anmeld

27. juni 2011

K&S

Hvad mener i tøser???

Svagt positiv

Jeg  for jer...!

Anmeld

27. juni 2011

Sofiedk

Uuuh. Svagt positiv. Det tyder da virkelig godt. Ved desværre intet om crinone, men krydser virkelig fingre for at testen udvikler sig. Hold da op en rutsjebanetur i har jer denne måned.

Du må være ved at gå til af spænding og nervøsitet for blodprøven onsdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.