After eight :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.955 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juni 2011

Kay

Så fik jeg lavet den første kage med fondant overtræk...

har elers kun lavet fondant blomster til muffins, og overtrukket kager med marcipan... og fondant er da så meget bedre at arbejde med

den er lavet med min kusine på 11 og der er after eight crem og hindbær crem i...

er ret stolt af min kusine, det er hende der helt selv har lavet uret og skrevet aftereight... men hun elsker også at bage og har altid gjort det lige som mig, så da hun skulle passes i weekenden og jeg spurgte hvad hun gerne ville lave, var jeg ikke overrasket over det var kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Pige2009

Flot!

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

Det har I gjort godt  

Ville nogen gange ønske, der kunne blive rakt en smagsprøve ud gennem skærmen

Anmeld

27. juni 2011

Dot D

I er da så seje...... Og mums for after eight, smagte det godt sammen med hindbær???

Anmeld

27. juni 2011

Mi

Hvor er den bare flot!!!!!!! Hun må da have været pavestolt

Anmeld

27. juni 2011

Kay

Dot D skriver:

I er da så seje...... Og mums for after eight, smagte det godt sammen med hindbær???

ja det smagte faktisk bedre end forventet... det syrlige i hindbæren gjorde den ik blev for tung

Anmeld

27. juni 2011

Kay

Mi skriver:

Hvor er den bare flot!!!!!!! Hun må da have været pavestolt

det var hun også... og jeg er også super stolt af hende... hun er bare dygtig

Anmeld

27. juni 2011

Kay

Nessie skriver:

Det har I gjort godt  

Ville nogen gange ønske, der kunne blive rakt en smagsprøve ud gennem skærmen

hihi... tænker jeg også tit når jeg læser om det de andre laver...

tænker og prøve med hyldebloms muss

Anmeld

27. juni 2011

Dot D

Kay skriver:

ja det smagte faktisk bedre end forventet... det syrlige i hindbæren gjorde den ik blev for tung

Ok, tænkte bare lidt, du ved, når man har børstet tænder også får noget frugt i munden, det er ikke altid, det lige smager sååååå godt. Måske det skal prøves af en dag, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker nemlig pebermynte(= after eight)

Anmeld

27. juni 2011

Kay

Dot D skriver:

Ok, tænkte bare lidt, du ved, når man har børstet tænder også får noget frugt i munden, det er ikke altid, det lige smager sååååå godt. Måske det skal prøves af en dag, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker nemlig pebermynte(= after eight)

jeg var også skeptisk...

men jeg fortalte hende at jeg plejede at komme et chokolade lag i, og et frugt lag i... for at få lidt kontrast i det og nogle forskellige smags nuancer så den ik blev for tung... og så sagde hun after eight og hindbær... spurte som om hun tænkte hindbær og pebermynte var godt sammen... og det mente hun... og hun havde jo ret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.