privat dagpleje - gode åbningstider, falster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Mikkel's mor <3

roenlund skriver:

hvor ville jeg gerne bo tættere på så kunne du passe min lillemand

Enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

sandorff

roenlund skriver:

hvor ville jeg gerne bo tættere på så kunne du passe min lillemand

tak, det var dejligt at høre. der er masser af huse til salg hernede...

Anmeld

3. juli 2011

Vial

Hvad er fordelen ved privat dagpleje? Kan man få friplads?

Anmeld

3. juli 2011

sandorff

KaMa skriver:

Hvad er fordelen ved privat dagpleje? Kan man få friplads?

man kan desværre ikke få fri-plads, men privat er som regl billigere en kommunal dagpleje.

andre fordele er at den private selv bestemmer sine åbningstider, så er som regl fleksibel og kan rette ind så åbningstiderne på bedste vis tilgode ser alle

børnene skal ikke i gæstepleje i nyt hjem hos en de måske ikke kender så godt. nogle private har en vikar der kommer hjem til dagplejeren ved sygdom. der kommer så heller ikke gæstebørn i huset, det minsker smitte-risikoen enormt meget!

forældre har mere medbestemmelse hos den private

jeg har kendskab til  en privat der kan finde på at tage til bonbonland på dage hvor børnetallet tillader det

en privat bliver ikke ramt af nedskæringer

en privat bliver ikke over-dynget med papirarbejde, der ofter bliver lavet mens de kommunale er i legegrupper eller legestue, så går tiden fra børnene... (har selv været kommunal )

.... der er sikkert mange flere fordele, men det var lige dem jeg kom på nu

Anmeld

3. juli 2011

LISBETH:-)

sandorff skriver:

man kan desværre ikke få fri-plads, men privat er som regl billigere en kommunal dagpleje.

andre fordele er at den private selv bestemmer sine åbningstider, så er som regl fleksibel og kan rette ind så åbningstiderne på bedste vis tilgode ser alle

børnene skal ikke i gæstepleje i nyt hjem hos en de måske ikke kender så godt. nogle private har en vikar der kommer hjem til dagplejeren ved sygdom. der kommer så heller ikke gæstebørn i huset, det minsker smitte-risikoen enormt meget!

forældre har mere medbestemmelse hos den private

jeg har kendskab til  en privat der kan finde på at tage til bonbonland på dage hvor børnetallet tillader det

en privat bliver ikke ramt af nedskæringer

en privat bliver ikke over-dynget med papirarbejde, der ofter bliver lavet mens de kommunale er i legegrupper eller legestue, så går tiden fra børnene... (har selv været kommunal )

.... der er sikkert mange flere fordele, men det var lige dem jeg kom på nu

Jeg vil også tilføje at en privat er meget afhængig af at forældrene er tilfredse da et dårligt ry ikke giver nogen kunder i butikken, derfor er min oplevelse at de private ofte yder et meget større arbejde, og lægger meget større energi i det. Da det på en måde er deres eget firma!

Anmeld

3. juli 2011

sandorff

lisbeth2910 skriver:

Jeg vil også tilføje at en privat er meget afhængig af at forældrene er tilfredse da et dårligt ry ikke giver nogen kunder i butikken, derfor er min oplevelse at de private ofte yder et meget større arbejde, og lægger meget større energi i det. Da det på en måde er deres eget firma!

ja, man er rimelig afhæning af sit ry

så man er sikker på en privat VIL sit arbejde. jeg har mødt mange kommunale der burde have fundet et nyt job for længst

Anmeld

3. juli 2011

Polkaprik

Men der findes altså gode kommunale dp også!

Håber du finder nogle dejlige børn og forældre til din dagpleje!

Anmeld

3. juli 2011

LISBETH:-)

Polkaprik skriver:

hæ hæ tænkte godt da jeg skrev det at nu fik jeg på puklen.

Men selvfølgelig er der gode kommunale også - det er du da helt sikkert et bevis på!

Anmeld

3. juli 2011

sandorff

Polkaprik skriver:

det gør der bestemt!

Anmeld

10. juli 2011

sandorff

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.