Hvis jeres børn må sige hej til julemanden, så læs her :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. december 2008

Pia.

Til jer med lidt støre børn, som elsker julen og alt hvad der høre med ...

Den er nu rigtig sød og min mindste dreng på snart 3 er MEGET stolt over at have talt med julemanden....

70 24 12 07 - Vil lige skynde mig at sige, jeg aner ikke hvad det koster, men samtalen (det er bare en telefonsvare) vare ca. 2 minutter...

Glædelig jul...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2008

xxx

Jah den er rigtig god, min ældste datter vil gerne ringe til ham hver dag*gg
Ved nu heller ikke hvad det koster når nu det er blevet et 70 nummer

Men nu der er skiftet nr. ku' det være jeg skulle lave lidt sjov med venner og veninderne igen
Plejer at sende dem en sms om at jeg lige står der og der og om de ikke lige kan ringe mig op på dette nr. Nogen hopper på den, og andre kender nummeret.

& Glædelig Juuuul..

Anmeld

9. december 2008

A.

fik den nr igår fra min ven så jg kan ønske mig en lækker fyr hehe

Anmeld

9. december 2008

mette moren

det skal da prøves

Anmeld

9. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, jeg tror også hellere vi må få snakket med julemanden i dag

Tak for tippet.

Anmeld

9. december 2008

eliasogmor

ti hi..min kæreste hoppede på den.......

Anmeld

9. december 2008

SaNiNa

er det ikke den sammen som sidste år?

Anmeld

9. december 2008

Loggidut

Mortil6! skriver:

Jah den er rigtig god, min ældste datter vil gerne ringe til ham hver dag*gg
Ved nu heller ikke hvad det koster når nu det er blevet et 70 nummer

Men nu der er skiftet nr. ku' det være jeg skulle lave lidt sjov med venner og veninderne igen
Plejer at sende dem en sms om at jeg lige står der og der og om de ikke lige kan ringe mig op på dette nr. Nogen hopper på den, og andre kender nummeret.

& Glædelig Juuuul..

christ...den hoppede jeg lige i med samlet ben i går! Jeg fik en SMS fra min elskede pap lillebror, og jeg troede han var i et bekneb, så jeg kastede bilen ind på den nærmeste parkeringsplads, med hvinende dæk, lol....og får så fat i julemanden! Spørg lige om jeg følte mig dum, normalt ville jeg aldrig hoppe på sådan noget, men min hjerne kørte helt i selvsving, så lillebror og manden herhjemme fik sig da en griner!

Anmeld

9. december 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Til jer med lidt støre børn, som elsker julen og alt hvad der høre med ...

Den er nu rigtig sød og min mindste dreng på snart 3 er MEGET stolt over at have talt med julemanden....

70 24 12 07 - Vil lige skynde mig at sige, jeg aner ikke hvad det koster, men samtalen (det er bare en telefonsvare) vare ca. 2 minutter...

Glædelig jul...

Jeg burde nok ringe og takke ham for den fine julegave jeg har fået... eller måske jeg bare skal takke Hr. Dorset...-griner

Anmeld

9. december 2008

Pia.

Eva skriver:

Jeg burde nok ringe og takke ham for den fine julegave jeg har fået... eller måske jeg bare skal takke Hr. Dorset...-griner

Ja gør det,,, meget venlig og sød mand *S* - Og man må da sige at du af alle har fået året gave eller gaver...

KNUS OG KRAM....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.