hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

sidder med en lidt ked baby på lidt over 4 mdr... h*n fik grød for første gang igår kl. 20 tror jeg, og med en flaske bagefter, idag har h*n spist flaske kl. 06 og 09, og har efterfølgende prøvet og give tre flasker, men h'n skriger når jeg vil til og give det.... hvad kan der være? hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Anonym trådstarter

hjælp

Anmeld

27. juni 2011

Mira0911

Mon ikke det er lidt ondt maven efter ny start på mad? 

Anmeld

27. juni 2011

Tona

Anonym skriver:

sidder med en lidt ked baby på lidt over 4 mdr... h*n fik grød for første gang igår kl. 20 tror jeg, og med en flaske bagefter, idag har h*n spist flaske kl. 06 og 09, og har efterfølgende prøvet og give tre flasker, men h'n skriger når jeg vil til og give det.... hvad kan der være? hjælp

Prøv at give vælling morgen og aften og et måltid grød om dagen og trap op til mere grød stille og roligt.

Det lyder præsis som det Amanda gjorde da hun begyndte at få grød. De er meget sultne, men bliver ikke mæt af flasken. Maven er bare helt fyldt med mælk med de er ikke mætte, så de skriger bare og afviser når de bliver tilbudt flasken.

Hvis h*n bliver lidt forstoppet så prøv at røre lidt sveskemos i grøden.

Det er jo svært at sige, men det lyder som om det er det samme som jeg prøvede

Anmeld

27. juni 2011

lykkekevin

Anonym skriver:

jeg vil også tro det kan være lidt mave onde h*ns mave skal jo arbejde lidt mere nu og ellers er det som min at en gang grød hva skulle man så med flasken ingen af min har brud sig om flasken efter grød start den stor stoppet helt af da hun var knap 8 mdr med flaske den lille er 8 mdr nu og få lidt hygge flaske og det er det

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Prøv at lave lidt kamillete og se om ikke din trold vil have det..det plejer gerne at linde lidt på maven..især ved opstart på ny mad.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

h*n har spist 3 flasker siden grøden, men har idag ikke spist siden 09... plejer og spise mellem 2-3 timer... det virker ikke som ondt i maven, og h*n har kommet af med afføring idag...

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

har stadig ikke spist

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

lykkekevin skriver:

jeg vil også tro det kan være lidt mave onde h*ns mave skal jo arbejde lidt mere nu og ellers er det som min at en gang grød hva skulle man så med flasken ingen af min har brud sig om flasken efter grød start den stor stoppet helt af da hun var knap 8 mdr med flaske den lille er 8 mdr nu og få lidt hygge flaske og det er det

hvad gjorde  du så?

Anmeld

27. juni 2011

lykkekevin

Anonym skriver:

hvad gjorde  du så?

jamen jeg kæmpet i nogen dage men det hjalp ikke den store fik sp en hygge flaske med i seng og ellers blandet vi mælken op i grøden den lille får lidt i nu men vi kæmper og han spiser ikke meget af mælkwn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.