storm 9uger og 2dage <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Århh, hvor er han altså bare dejlig søde Louise

Håber du er ved at være ovenpå den omgang du har været igennem her de sidste uger... Har slet ikke haft tid til at være herinde de sidste uger, så har lige læst det - tænker på dig og rigtig rigtig god bedring

1000 tak søde  - jeg var igennem udskrabningen i fredags , og har det faktisk rimelig godt og glad for at det nu er overstået og jeg bare kan nyde min dejlige familie fuldt ud, uden smerter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Århh, hvor er han altså bare dejlig søde Louise

Håber du er ved at være ovenpå den omgang du har været igennem her de sidste uger... Har slet ikke haft tid til at være herinde de sidste uger, så har lige læst det - tænker på dig og rigtig rigtig god bedring

1000 tak søde  - jeg var igennem udskrabningen i fredags , og har det faktisk rimelig godt og glad for at det nu er overstået og jeg bare kan nyde min dejlige familie fuldt ud, uden smerter 

Anmeld

3. juli 2011

Mother-love

hvor er han bare super lækker en rigtig charmetrold

Anmeld

3. juli 2011

Moar2011

michelledam skriver:

hvor er han bare super lækker en rigtig charmetrold

1000 taak  

Anmeld

3. juli 2011

Maalene

Babyklar skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå søde - det var dejligt at høre, at det går bedre med dig - utroligt der skulle gå så lang tid inden de opdagede det...

Men ihh, hvor er Storm altså bare helt igennem skøn

Anmeld

4. juli 2011

Moar2011

Maalene skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå søde - det var dejligt at høre, at det går bedre med dig - utroligt der skulle gå så lang tid inden de opdagede det...

Men ihh, hvor er Storm altså bare helt igennem skøn

jeg var ved lægen  7uger efter jeg havde født storm, hvor min læge ku se at der var noget og at jeg havde ondt.. så fik noget mod betændelse,. så sku jeg komme igen til det alm 8ugers tjek som man skal efter man har født og der var det, det samme.. så hun skrev en henvisning til sygehuset.. og der gik jo næsten 14dage inden de havde tid  - mega nederen .. så 10uger næsten .. 

tak ven, igen glææd dg til prinsessen kommer  det er så fantastisk

Anmeld

4. juli 2011

Maalene

Babyklar skriver:

jeg var ved lægen  7uger efter jeg havde født storm, hvor min læge ku se at der var noget og at jeg havde ondt.. så fik noget mod betændelse,. så sku jeg komme igen til det alm 8ugers tjek som man skal efter man har født og der var det, det samme.. så hun skrev en henvisning til sygehuset.. og der gik jo næsten 14dage inden de havde tid  - mega nederen .. så 10uger næsten .. 

tak ven, igen glææd dg til prinsessen kommer  det er så fantastisk

Eeej, 10 uger er godt nok også længe og gå - er glad for det endelig lykkedes at få styr på det søde, så du kan blive frisk igen

Kan slet heller ikke vente, er i fuld gang med at spartle børneværelset, så vi kan få det klar her i sommerferien, sæt nu hun laver samme nummer som Storm

Anmeld

4. juli 2011

twinny

Såååå skøn....

Anmeld

4. juli 2011

Moar2011

Eeej, 10 uger er godt nok også længe og gå - er glad for det endelig lykkedes at få styr på det søde, så du kan blive frisk igen

Kan slet heller ikke vente, er i fuld gang med at spartle børneværelset, så vi kan få det klar her i sommerferien, sæt nu hun laver samme nummer som Storm

Ja, 10uger er rigtig længe når man stor bløder, smeter og en bette dreng med mave problemer.. så er enes energi og overskud seeelt ikke det samme, når man ikke selv er på toppen .. 

allerede nu kan jeg mærke at jeg har meget mere overskud til storm og det er bare så dejligt at mærke den overskud jeg har fået nu  

Da jeg var til scanning for at se om det var noget, sagde søren også at de have bare at finde ud af hvad der var galt, og hvis jeg sku have en udskrabning sku det være inden weekenden for nu havde vi ventet længe nok- og jeg fik en tid 2dage efter  

Hah ja, man ved aldrig, lige pludselig ville de små bare  - glæder mig til at se hvordan det ender med at se ud .. det lille prinsesse værelse

Anmeld

4. juli 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

Såååå skøn....

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.