9 uger, SÅ ondt i maven, hvad skal vi gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.394 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

marloutti

Ja, vores dreng er ni uger gammel og har så ondt i sin mave.. Han har været til zone 5 gange nu, første gang da han var tre en halv uge. Efter 4. gang havde han det nogenlunde, som om det endelig havde hjulpet lidt. Så fik han 5. gang for lige at tage det sidste.... Men nu har han fået sine voldsomme skrigeture igen! Som om der lige blev rippet op i det igen.

Vi har prøvet med grøn allomin, det får han bare endnu mere ondt af. Han har ikke hård mave.

Han får kosttilskuddet bio gaia, ved ikke rigtig om det gør nogen forskel...

Har overvejet at prøve mylicon-dråber. For jeg tror, det er luft i tarmene, der er problemet...

Ved ikke rigtig om vi skal gi ham en gang zone mere, om det overhovedet vil hjælpe noget...

Tænker også på kraniosakral-terapi, men hjælper det virkelig på maven?For der er slet ingen tvivl om at det er i maven, det er galt..

Nogen råd?

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

SussieThyssen

marloutti skriver:

Ja, vores dreng er ni uger gammel og har så ondt i sin mave.. Han har været til zone 5 gange nu, første gang da han var tre en halv uge. Efter 4. gang havde han det nogenlunde, som om det endelig havde hjulpet lidt. Så fik han 5. gang for lige at tage det sidste.... Men nu har han fået sine voldsomme skrigeture igen! Som om der lige blev rippet op i det igen.

Vi har prøvet med grøn allomin, det får han bare endnu mere ondt af. Han har ikke hård mave.

Han får kosttilskuddet bio gaia, ved ikke rigtig om det gør nogen forskel...

Har overvejet at prøve mylicon-dråber. For jeg tror, det er luft i tarmene, der er problemet...

Ved ikke rigtig om vi skal gi ham en gang zone mere, om det overhovedet vil hjælpe noget...

Tænker også på kraniosakral-terapi, men hjælper det virkelig på maven?For der er slet ingen tvivl om at det er i maven, det er galt..

Nogen råd?

Tak

Prøv lige at gå ned på apoteket og køb den modermælkserstatning der hedder Profylac.

Den er dyr..men prøv den af...det skulle ikke undre mig at den måske kan hjælpe ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

Minmio

Vores dreng skreg i 6 timer om dagen pga luft i maven, vi købte mylicon dråber som hjalp ham med det samme, dog synes vi at det var besværligt at vente i 15 min før han måtte spise. Derefter skiftede vi til biogaia som bare fungerer herhjemme

Anmeld

27. juni 2011

Fru Nielsen

Er du helt sikker på det er maven og ikke nakke eller ryg han har ondt i??

Knus

Anmeld

27. juni 2011

marloutti

SussieThyssen skriver:

Prøv lige at gå ned på apoteket og køb den modermælkserstatning der hedder Profylac.

Den er dyr..men prøv den af...det skulle ikke undre mig at den måske kan hjælpe ham.

Kærligst
Sussie

Ja, det har jeg også godt hørt om... Vi må prøve...

Anmeld

27. juni 2011

marloutti

tatii72 skriver:

Okay... Jeg synes nemlig ikke vi kan mærke forskel på om han får bio gaia eller ej... Men uanset er det jo godt for maven, så vi gir ham det...

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

marloutti skriver:

Ja, det har jeg også godt hørt om... Vi må prøve...

Mine unger har fået det, og det hjalp på mavserne med det samme.

Den indeholder ingen mælk overhovedet og er kun lavet på majs.
Giv det lige et par dage til at komme til at virke optimalt.

Anmeld

27. juni 2011

marloutti

Fru Nielsen skriver:

Er du helt sikker på det er maven og ikke nakke eller ryg han har ondt i??

Knus

Det er jeg ret sikke på, for han krummer sammen, laver flitsbue, knirker, brummer, smågræder og alt muligt i forbindelse med at prutte og bøvse... Synes, det tyder på at det gør ondt, når luften passerer...

Anmeld

27. juni 2011

marloutti

SussieThyssen skriver:

Mine unger har fået det, og det hjalp på mavserne med det samme.

Den indeholder ingen mælk overhovedet og er kun lavet på majs.
Giv det lige et par dage til at komme til at virke optimalt.

Ja, okay... Ville være så skønt, hvis det hjalp...

Hvad så da de skulle have rigtig mælk, da de begyndte at spise mad? Kunne de tåle det?

Anmeld

27. juni 2011

Fru Nielsen

marloutti skriver:

Det er jeg ret sikke på, for han krummer sammen, laver flitsbue, knirker, brummer, smågræder og alt muligt i forbindelse med at prutte og bøvse... Synes, det tyder på at det gør ondt, når luften passerer...

Helt iorden, ville bare lige høre.....  For jeg har også troet mine drenge havde mave problemer, men hvor det her været det andet i stedet for....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.