Gode råd søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.223 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..
Maja bliver nogen gange så overtræt at hun bliver hidsig, og intet hjælper.. Har lige kæmpet en time ca med en ulykkelig baby..

Så nu søger jeg råd hos jer piger?

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Fru Nielsen

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hej piger..
Maja bliver nogen gange så overtræt at hun bliver hidsig, og intet hjælper.. Har lige kæmpet en time ca med en ulykkelig baby..

- Malene&Maja

Hvor gammel er hun?

Anmeld

27. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Fru Nielsen skriver:

Hvor gammel er hun?

4 måneder..

Anmeld

27. juni 2011

Fru Nielsen

4 måneder..

Pak hende godt ind, og hjælp hende til at falde i søvn... For nogen børn kan det at falde i søvn føles ubehageligt, og de skal hjælpes til at finde den ro der skal til.....

Pak hende som sagt godt ind, og vug hende lidt og få hende til at falde til ro... Når hun så er faldet til ro, så putter du hende ned, og holder måske bare en hånd på hende så hun mærker du er der. Ville være dumt at lade hende falde i søvn hos dig, så kan du begynde at vende hende af med det bagefter  Bliver hun igen ked af det, jamen så gentager du bare det hele, og jeg ved godt det kan være hårdt, men det vil hjælpe.....

Anmeld

27. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

Fru Nielsen skriver:

Pak hende godt ind, og hjælp hende til at falde i søvn... For nogen børn kan det at falde i søvn føles ubehageligt, og de skal hjælpes til at finde den ro der skal til.....

Pak hende som sagt godt ind, og vug hende lidt og få hende til at falde til ro... Når hun så er faldet til ro, så putter du hende ned, og holder måske bare en hånd på hende så hun mærker du er der. Ville være dumt at lade hende falde i søvn hos dig, så kan du begynde at vende hende af med det bagefter  Bliver hun igen ked af det, jamen så gentager du bare det hele, og jeg ved godt det kan være hårdt, men det vil hjælpe.....

mange tak for svar, jeg kom bare til og tænke det med og pakke hende ind, ikke er så godt da hun sveder og nærmest koger når hun bliver så sur og ked.. Men vi er også igang med og vænne hende af med og skal sove i vores arme, men i sin seng..

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

Hej piger..

- Malene&Maja

Du må jo lægge en rytme, der gør at hun IKKE bliver overtræt..og holde strengt på, at den rytme overholdes mens hun er lille.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. juni 2011

Fru Nielsen

mange tak for svar, jeg kom bare til og tænke det med og pakke hende ind, ikke er så godt da hun sveder og nærmest koger når hun bliver så sur og ked.. Men vi er også igang med og vænne hende af med og skal sove i vores arme, men i sin seng..

Kan du så ikke lade hende sove bare i body, også lige vipe dynen lllidt til side når først hun sover....

Anmeld

27. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

SussieThyssen skriver:

Du må jo lægge en rytme, der gør at hun IKKE bliver overtræt..og holde strengt på, at den rytme overholdes mens hun er lille.

Kærligst
Sussie

hvordan f.eks.?
Kan ikke rigtig altid se når hun er træt..

Anmeld

27. juni 2011

SussieThyssen

hvordan f.eks.?
Kan ikke rigtig altid se når hun er træt..

Ved at du indfører faste sovetider uanset om hun er træt eller ej.

Det trives små børn nu engang bedst med.
Fast sengetid om aftenen, faste sovetider om dagen til formiddagssøvn, eftermiddagssøvn osv.

Anmeld

27. juni 2011

Prinsessens'Mor<3

SussieThyssen skriver:

Ved at du indfører faste sovetider uanset om hun er træt eller ej.

Det trives små børn nu engang bedst med.
Fast sengetid om aftenen, faste sovetider om dagen til formiddagssøvn, eftermiddagssøvn osv.

tak. kan jeg få dig til og skrive et eksempel på en dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.