Bliver det normalt igen efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes min kæreste er irriterende Alt hvad han gør, siger, går ind for synes jeg pludselig er mærkeligt og irriterende.. Specielt at han roder! FUCK hvor er jeg træt af at han roder! Og ikke rydder op efter sig selv, har ellers aldrig irriteret mig før. Han lover at rydde op efter aftensmaden, men næste morgen står det der stadig, og jeg tager det selv. Når jeg nævner det for ham siger han jeg bare kunne lade det stå, men jeg gider da ikke gå og glo på opvask hele dagen. Når han endelig gør rent, så er det med et halvt hjerte, og jeg gør det om næste dag eller senere på dagen når han ikke ser det. (Jeg har aldrig været sådan før)

Jeg synes at mange af de ting han siger, og de ting han laver, er mærkelige.

ÅRH! Jeg synes han er så irriterende!!!  

Er det mine hormoner?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

onlyme

Anonym skriver:

Jeg synes min kæreste er irriterende Alt hvad han gør, siger, går ind for synes jeg pludselig er mærkeligt og irriterende.. Specielt at han roder! FUCK hvor er jeg træt af at han roder! Og ikke rydder op efter sig selv, har ellers aldrig irriteret mig før. Han lover at rydde op efter aftensmaden, men næste morgen står det der stadig, og jeg tager det selv. Når jeg nævner det for ham siger han jeg bare kunne lade det stå, men jeg gider da ikke gå og glo på opvask hele dagen. Når han endelig gør rent, så er det med et halvt hjerte, og jeg gør det om næste dag eller senere på dagen når han ikke ser det. (Jeg har aldrig været sådan før)

Er det mine hormoner?

hihi,.

Ja det er det helt sikkert,.! Der var også en overgang hvor jeg bare ikke kunne tåle at min mand bare sad i sofaen og slappede af,. eller kom for lidt salt i dellerne ;-) hihi,. det tror jeg alle har været igennem en periode med ;-)

Anmeld

27. juni 2011

jette1983

Anonym skriver:

Er det mine hormoner?

Jeg er ret sikker på at det er dine hormoner, om det går væk lige efter fødslen ved jeg ikke, men det skal helt sikkert nok blive bedre.

Der er nok ikke andet for end at forklare din kæreste at dine hormoner går amok og at det ikke er din mening at blive så irriteret på ham.

Ud over det så synes jeg da faktisk at det er for dårligt at han ikke holder hvad han lover, og at han ikke rydder op efter sig, jeg ville nok tage et alvorsord med ham hvis jeg var dig, du er jo ikke hans mor, han må dælme da selv rydde op efter sig.

Anmeld

27. juni 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

Er det mine hormoner?

Hejsa..

Da jeg gik og ventede vores søn, kunne jeg heller ikke holde min mand ud.. Griner..

Puha vi var ved at gå fra hinanden jeg ved ikke hvor mange gange efter mit hoved, må så tage hatten af for min mand for han tog det sku stille og roligt og når jeg var værst og skældte ham ud, ga han mig bare ret og så kunne jeg ellers gå op i soveværelset og være sur...  jeg troede også han var mig utro fordi jeg var jo bare en stor hval og ja alle de tanker jeg havde.. Griner

Mit det gik heldigvis over lige med det samme da vi havde fået vores søn.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Det er lige præcis det! Men uh ha jeg har lyst til at sparke ham i hoved nogen gange... Glæder mig til det går over.. virkelig meget.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Anja&jesper skriver:

Hejsa..

Da jeg gik og ventede vores søn, kunne jeg heller ikke holde min mand ud.. Griner..

Puha vi var ved at gå fra hinanden jeg ved ikke hvor mange gange efter mit hoved, må så tage hatten af for min mand for han tog det sku stille og roligt og når jeg var værst og skældte ham ud, ga han mig bare ret og så kunne jeg ellers gå op i soveværelset og være sur...  jeg troede også han var mig utro fordi jeg var jo bare en stor hval og ja alle de tanker jeg havde.. Griner

Mit det gik heldigvis over lige med det samme da vi havde fået vores søn.

Årh glæder mig sådan til alting bliver normalt igen!

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

jette1983 skriver:

Jeg er ret sikker på at det er dine hormoner, om det går væk lige efter fødslen ved jeg ikke, men det skal helt sikkert nok blive bedre.

Der er nok ikke andet for end at forklare din kæreste at dine hormoner går amok og at det ikke er din mening at blive så irriteret på ham.

Ud over det så synes jeg da faktisk at det er for dårligt at han ikke holder hvad han lover, og at han ikke rydder op efter sig, jeg ville nok tage et alvorsord med ham hvis jeg var dig, du er jo ikke hans mor, han må dælme da selv rydde op efter sig.

Jamen han rydder op efter sig selv, nogengange tager det bare lidt lang tid! Også når jeg at gøre det imellem tiden, fordi jeg ikke kan holde ud af glo på det. Men har ikke været sådan før. Lige nu samler jeg alt hans lort i en pose hver dag, også tvinger jeg ham til at rydde det op så snart han kommer hjem..

Anmeld

27. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Er det mine hormoner?

Jeg har det stadig sån med min kæreste ..  han kan virkelig gå mig på nerverne ..

Han tager ikk initiativ til noget som helst !! og det med opvasken, der er jeg nok stædig .. For er vi er enige om at det er den anden part en den der har lavet maden der tager opvasken og da det mest er mig, så er det jo så ham der skal tage opvasken, og gør han det ikk .. Så får det lov at stå .. !! Er så stædig på det punkt .. Altså jeg skylder det a, men jeg vasker det ikk !! Det kan han !!

Anmeld

27. juni 2011

sne190810

Anonym skriver:

Er det mine hormoner?

Åh, sådan har det også været herhjemme.

Min datter er nu 10½ måned, og det er næsten stilnet af .. Men også kun næsten

Det er virkelig forfærdeligt, og jeg har tit måtte bide tænderne sammen fordi jeg bare også godt selv inderst inde, har kunne høre/se hvilken dum kælling jeg var at høre på. Heldgivis har jeg så også en sød mand som ærligt fortæller mig hvornår jeg er for meget, og sætter stolen for døren. Evt. beder mig om at lukke skuffen

Men ja, det topper nok i månederne efter du har født eftersom dine hormoner lige topper ekstra højt dér. Plus der er også nye ting at blive irriteret over mht til jeres lille ny. Typisk irriterende og røvdumme kvindegen (siger ikke at ALLE er sådan) men dét med at man syntes alle gør det forkert, og ens egen måde er den bedste måde osv. Men ud er sej, og selvfølgelig skal du nok komme igennem det. Bare lige husk at tælle til 10, før du åbner munden en gang i mellem

Anmeld

27. juni 2011

jette1983

Anonym skriver:

Jamen han rydder op efter sig selv, nogengange tager det bare lidt lang tid! Også når jeg at gøre det imellem tiden, fordi jeg ikke kan holde ud af glo på det. Men har ikke været sådan før. Lige nu samler jeg alt hans lort i en pose hver dag, også tvinger jeg ham til at rydde det op så snart han kommer hjem..

hehe ja de hormoner er ikke til at spøge med ;-) Jeg er bare bange for at det næsten bliver værre når babyen kommer, så kommer du nok til at føle at du rydder op efter 2 børn og det kan virkelig sætte ens pis i kog, man må håbe at man har en tålmodig kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.