Anonym skriver:
Jeg synes min kæreste er irriterende
Alt hvad han gør, siger, går ind for synes jeg pludselig er mærkeligt og irriterende.. Specielt at han roder! FUCK hvor er jeg træt af at han roder! Og ikke rydder op efter sig selv, har ellers aldrig irriteret mig før. Han lover at rydde op efter aftensmaden, men næste morgen står det der stadig, og jeg tager det selv. Når jeg nævner det for ham siger han jeg bare kunne lade det stå, men jeg gider da ikke gå og glo på opvask hele dagen. Når han endelig gør rent, så er det med et halvt hjerte, og jeg gør det om næste dag eller senere på dagen når han ikke ser det. (Jeg har aldrig været sådan før)
Jeg synes at mange af de ting han siger, og de ting han laver, er mærkelige.
ÅRH! Jeg synes han er så irriterende!!!
Er det mine hormoner? 
Åh, sådan har det også været herhjemme.
Min datter er nu 10½ måned, og det er næsten stilnet af .. Men også kun næsten 

Det er virkelig forfærdeligt, og jeg har tit måtte bide tænderne sammen fordi jeg bare også godt selv inderst inde, har kunne høre/se hvilken dum kælling jeg var at høre på. Heldgivis har jeg så også en sød mand som ærligt fortæller mig hvornår jeg er for meget, og sætter stolen for døren. Evt. beder mig om at lukke skuffen 

Men ja, det topper nok i månederne efter du har født eftersom dine hormoner lige topper ekstra højt dér. Plus der er også nye ting at blive irriteret over mht til jeres lille ny. Typisk irriterende og røvdumme kvindegen (siger ikke at ALLE er sådan) men dét med at man syntes alle gør det forkert, og ens egen måde er den bedste måde osv. Men ud er sej, og selvfølgelig skal du nok komme igennem det. Bare lige husk at tælle til 10, før du åbner munden en gang i mellem
Anmeld