Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pga pladsmangel skal jeg af med alt det fine baby/børnetøj ( dreng og pige) jeg har til salg. Derfor sender jeg portofrit hvis du køber for min. 50,- kr. ( Gælder til d. 30/6-11)
Kom og gør et kup da jeg yderligere har nedsat priser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rimor skriver: pga pladsmangel skal jeg af med alt det fine baby/børnetøj ( dreng og pige) jeg har til salg. Derfor sender jeg portofrit hvis du køber for min. 50,- kr. ( Gælder til d. 30/6-11) Kom og gør et kup da jeg yderligere har nedsat priser
Billeder?
W.. skriver: Billeder?
se mine annoncer
rimor skriver: se mine annoncer
eller min hjemmeside
www.123hjemmeside.dk/brugtmengodt
Aha, ja selvfølgelig
ærgeligt at størrelserne ikke er større...Oliver bruger str.62 mu så ville være dumt at købe i den størrelse
ledermus skriver: ærgeligt at størrelserne ikke er større...Oliver bruger str.62 mu så ville være dumt at købe i den størrelse
Ja enig. Har dog en helt ny HoLLY heldragt i str 68. Men desværre har min drenge for tykke basse lår til at passe HOLLYS.
Måske det var noget?
rimor skriver: Ja enig. Har dog en helt ny HoLLY heldragt i str 68. Men desværre har min drenge for tykke basse lår til at passe HOLLYS. Måske det var noget?
hvilken farve er den og hvad ville din pris være inkl. porto
Nike sko = 20 kr.Sandaler = 20Body = 5 kr.Pyjamas med babuska = 15 kr.Bluse = 5 kr.Stribede strømpebukser (andet par for neden) = 5 kr. pr. par
Ialt = 70 kr Vil jeg gerne købe af dig så
ledermus skriver: hvilken farve er den og hvad ville din pris være inkl. porto
den er blå. se min annonce
str 62(bl.a. MOLO,Holly og Snoozy heldragter)
Porto ville være gratis ( prisen overstiger jo de 50,- kr)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128