MEGET ømt haleben efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.826 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

missbach

Håber virkelig en af jer søde piger kan hjælpe mig, eller måske har det samme problem..

Jeg fødte for et år siden, JA ET HELT ÅR, en lille vidunderlig pige som nu er en lille drillepind med krudt i måsen

I min barsel mærkede jeg ikke så meget til dette problem, da jeg sjældent sad ned så lang tid af gangen..

Efter min barsel kom jeg tilbage på skolebænken, hvor mit problem virkelig begyndte at komme.. MIT HALEBEN....

Når jeg har siddet i mere end 10 min. er jeg ved at gå til af smerte, det gør så mega ondt, og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.. Og når jeg så prøver at rejse mig, så bliver det bare endnu værre, og det føles som om hele underlivet rykker sig, så jeg går som en der har skidt i bukserne til det hele lige falder på plads, og så kan jeg underligt nok ikke mærke noget.. Jeg kan heller ikke trykke nogensteder på halebenet hvor det er ømt.. Så det er bare meget mærkeligt..!!!

Jeg skal til lægen med det om en uge, der har bare ikke været tid til at komme til lægen før, så har bidt det i mig..

Men er der nogen af jer der har prøvet lignende, eller har hørt om hvad det måske kunne være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

missbach

Slet ingen der kan hjælpe.. 

Anmeld

27. juni 2011

Moar2011

'

har ikke lige prøvet det som dig..

men jeg døjet med læden da jeg var gravid, og det gør jeg faktisk stadigvæk, dog er det kun 9uger siden jeg fødte.. men men men ..

Anmeld

27. juni 2011

Nessie

Jeg døjer lidt med det samme.

Havde ingen problemer hjemme, men får ondt i mit haleben når jeg er på arbejde (stillesiddende arbejde).

Havde du bækkenløsning under din graviditet? Det havde jeg, og har tænlt på, om der er en sammenhæng. en veninde har nemlig samme problem

Anmeld

27. juni 2011

kamtok

Det føles som halebenet, men tror faktisk at det er dit SI-led du har ondt i. Min veninde havde (har) det samme, og hendes startede 2 dage før hun fødte og blev meget værre efter. Men nu er det ikke så slemt mere. Det var også sådan min bækkenløsning startede, og jeg insisterede på at det var mit haleben der gjorde ondt, men min fysioterapeut viste mig så nedenstående billede og forklarede at det er SI-leddet der gør ondt, og senere gik det så også foran til kønsbenet/symfysen. 

Anmeld

27. juni 2011

missbach

Ja det vidste jeg ikke det fandtes.. Ved bare det er et eller andet der gør pokkers ondt..

Men er der noget at gøre ved det??

Anmeld

14. august 2014

Clisolka

missbach skriver:

Håber virkelig en af jer søde piger kan hjælpe mig, eller måske har det samme problem..

Jeg fødte for et år siden, JA ET HELT ÅR, en lille vidunderlig pige som nu er en lille drillepind med krudt i måsen

I min barsel mærkede jeg ikke så meget til dette problem, da jeg sjældent sad ned så lang tid af gangen..

Efter min barsel kom jeg tilbage på skolebænken, hvor mit problem virkelig begyndte at komme.. MIT HALEBEN....

Når jeg har siddet i mere end 10 min. er jeg ved at gå til af smerte, det gør så mega ondt, og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.. Og når jeg så prøver at rejse mig, så bliver det bare endnu værre, og det føles som om hele underlivet rykker sig, så jeg går som en der har skidt i bukserne til det hele lige falder på plads, og så kan jeg underligt nok ikke mærke noget.. Jeg kan heller ikke trykke nogensteder på halebenet hvor det er ømt.. Så det er bare meget mærkeligt..!!!

Jeg skal til lægen med det om en uge, der har bare ikke været tid til at komme til lægen før, så har bidt det i mig..

Men er der nogen af jer der har prøvet lignende, eller har hørt om hvad det måske kunne være??

OBS - jeg ved dette er en gammel tråd, men det samme er nu sket for mig, efter jeg er startet arbejde igen efter min barsel. 

Jeg vil bare høre, om det gik væk igen?

Jeg sidder ned hver dag i mange timer foran en skærm, da jeg arbejder med kontorarbejde, og inden for de sidste 14 dage er det gået helt galt med mit haleben 

AV, hvor gør det dog ondt bare at sidde stille i 10 min... Jeg har tidligere haft forstuvet mit haleben, og tænker om det måske kan være årsagen, for jeg hverken forstuvede eller brækkede det under fødslen af mit 2. barn, ej heller ingen bækkenløsning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.