Håber virkelig en af jer søde piger kan hjælpe mig, eller måske har det samme problem..
Jeg fødte for et år siden, JA ET HELT ÅR, en lille vidunderlig pige som nu er en lille drillepind med krudt i måsen
I min barsel mærkede jeg ikke så meget til dette problem, da jeg sjældent sad ned så lang tid af gangen..
Efter min barsel kom jeg tilbage på skolebænken, hvor mit problem virkelig begyndte at komme.. MIT HALEBEN....
Når jeg har siddet i mere end 10 min. er jeg ved at gå til af smerte, det gør så mega ondt, og aner ikke hvad jeg skal gøre ved det.. Og når jeg så prøver at rejse mig, så bliver det bare endnu værre, og det føles som om hele underlivet rykker sig, så jeg går som en der har skidt i bukserne til det hele lige falder på plads, og så kan jeg underligt nok ikke mærke noget.. Jeg kan heller ikke trykke nogensteder på halebenet hvor det er ømt.. Så det er bare meget mærkeligt..!!!
Jeg skal til lægen med det om en uge, der har bare ikke været tid til at komme til lægen før, så har bidt det i mig..
Men er der nogen af jer der har prøvet lignende, eller har hørt om hvad det måske kunne være??
Anmeld