Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min lille vildbasse bliver 1 år om en uge, og i den forbindelse vil jeg lige høre jer ad, hvad I har ønsket jer/fået i gave til jeres små på 1 år?
Nogle der kan anbefale noget spændende legetøj.... Det må gerne blinke og larme lidt (meget)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi gav vore prinsesse et legekøkken med lys og lyd, der var og er et kæmpe hit. Der findes jo også mere drengede udgaver som en værktøjsbænk med værktøj osv!
Min lille vildbasse bliver 1 år om en uge, og i den forbindelse vil jeg lige høre jer ad, hvad I har ønsket jer/fået i gave til jeres små på 1 år? Nogle der kan anbefale noget spændende legetøj.... Det må gerne blinke og larme lidt (meget)
Måske nogle af disse ting:
LegekøkkenDukkevognDukkeBobblesBarnevogn (den større udgave, som hun først kan bruge senere)Duplo (Bondegård, zoo m.m.)KuglebaneScooter med anhængerXylofonKeyboard (elektrisk)HammerbrætShuffleBookWheely BugSansegyngeTrommerPuttekasseStabeltårnTrehjulet cykel
Silas blev 1 år i okt - Og her fik han meget duplo biler bus osv ingen klodser.
Eller har vi en racket fra play 2 learn - den er god . Den lyser blinker & spiller.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128