Autostol, H-sele..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.575 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Hansen97

Som overskriften starter...
Hvor længe brugte jeres børn H-selen i autostolen?? Vi kan pilles vores H- sele ud så det kun er bilens sele der bruges i stolen..
Men hvornår gjorde I det??
Hun blev 3 i november...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Hansen97

Hey.. hov hvor blev den af

Anmeld

27. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 3 år og 8 mdr. og han bruger stadigvæk H sele i sin autostol - og har tænkt mig, at fortsætte indtil han "vokser" ud af den

Anmeld

27. juni 2011

A.

hvad er H-sele

Anmeld

27. juni 2011

Hansen97

A. skriver:

hvad er H-sele

Den der går over hoften og foran brystet...

Anmeld

27. juni 2011

A.

Hansen97 skriver:

Den der går over hoften og foran brystet...

ok nu er jeg med tak husk de virker kun op til 16-17 kg bagefter giver de efter ved sammenstød.

Anmeld

27. juni 2011

Hansen97

A. skriver:

ok nu er jeg med tak husk de virker kun op til 16-17 kg bagefter giver de efter ved sammenstød.

Så tror jeg da det er ved at være på tide af den pillet ud.. ville hun også elske

Anmeld

27. juni 2011

MoarHvidovre

A. skriver:

Forstår jeg det rigtigt, at når de vejer 16-17 kg. duer H-selen ikke længere og man skal tage den fra?

Anmeld

27. juni 2011

NoahEmil

stolene hedder 9-18kg og 15-36kg, de lapper lidt ind over hinanden nogen børn bliver for høje inden de når 18kg, så hvis barnets hoved ikke rager for meget op over kanten, er det bedst de bliver i hselen til de 18kg. Men må komme videre ved de 15kg.

Anmeld

27. juni 2011

MoarHvidovre

A. skriver:

Jeg har lige ringet til dem, hvor vi har købt vores autostol og de siger, at det ikke har noget med kilo, at gøre, hvornår man skal tage H-selen fra. Det det kommer an på er om selerne går ned om skulderne. Selerne skal sidde oppe over skulderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.