Mænd, vask hænder!!! arg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.208 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Er det bare mig som er totalt omringet af mænd der ingen hygiejne har.  Eller er jeg bare for sippet når jeg forventer folk vasker hænder efter wc besøg, inden de så meget som TÆNKER på at røre min baby... 

Skulle LÆRE min kæreste at trække ud og vaske hænder efter wc, besøg... sig mig forlanger jeg for meget, for så vil jeg godt vide det??? Nu spørger jeg selv om et ærglig svar, skal man trække ud og vaske hænder efter wc besøg???

Kæresten kalder mig sippet, pga. jeg bad hans ven om at vaske sine hænder efter han havde været på wc, da man kan høre alt i denne lille bitte lejeligehed, og han trak ud og kom direkte ind. (kunne på ingen måde nå at vaske hænder på den korte tid, han var om at komme ind efter at havde trukket ud.)

Jeg bad ham KUN vaske hænder pga. han kom ind og med det samme ville havde min datter over, som er tre mdr.

Jeg synes bare de mænd jeg er omringet af er nogle SV*N når det kommer til almindelig hygijene, min kæreste stoppe bare op i bilen går ud og tisser og sætter sig ind og køre videre, uden at spritte dem selvom der ligger en sprit i bilen...

Er jeg sippet, når jeg gerne vil havde en mand vakser hænder når han er færdig på wc, og inden han rør min datter og mine ting???  Jeg er ligeglad med hvad han gør hos sig selv, men når han er hos mig???

Og er det ikke normalt at ens kæreste så vel som en selv, vasker hænder når man har været i kontakt med de nedre dele ? især når man har småbørn???

Er SÅ træt af altid at være efter ham med det, for han gør det aldrig, og ligeså hans venner...  Synes det er så KLAMT, men er det kun mig... skal jeg til at ændre mit syn på wc besøg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Fam. Madsen

nej du er ikke sippet... ellers så vil jeg sige jeg også er det.. for jeg forlanger det samme af min mand og andre mænd.. min søn er 3år nu og en ting er sikkeret han for afvide at når man har været på wc. så vasker man sine finger..

så jeg er også sippet

Anmeld

26. juni 2011

B&J

Det er da lige meget om det er et spædbarn eller voksen barn eller bare mig han skal røre så håber jeg da han vasker hænder...

men det ved jeg nu han gør vores wc ligger tæt på stuen og man kan høre når man tænder for vandet og han skylder godt nok også altid ud det gør min da det andet er da ikke særlig lækkert

Anmeld

26. juni 2011

Nessie

Nej, der skal altså vaskes hænder efter hvert ENESTE toiletbesøg, uanset hvad han har lavet derude.

Jeg vil da heller ikke bryde mig om at skulle give hånd til én, hvis eg ved at han lige har været på toilettet, og ikke har vasket hænder.

Nogle mænd mener desværre ikke at de får bakterier på sig, bare fordi de tisser, man det er altså totalt uhygiejnisk ikke at vaske hænder bagefter.

Der skal jo da også vaskes hænder for madlavning osv.

Anmeld

26. juni 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg vil hellere være sippet, end jeg vil være et svin.

Jeg synes til gengæld jeg møder mange mænd, der siger de altid vasker hænder efter et toiletbesøg, hvorefter det så viser sig, at det udelukkende er med vand og ikke også sæbe.

Anmeld

26. juni 2011

sarahb

jeg har heldigvis en mand der er meget meget hygienisk... Men ja ser og hører tit om mænd der ikk vasker hænder og de har sgu deres hænder nede på pjevertussen!
AD

Anmeld

26. juni 2011

Annette A

Er helt enig og har selv haft de frustrationer da min søn var lille. Ikke kun med mænd, men også kvinder i familien. Det gælder for så vidt også, at jeg synes at man efter at have været ude og kommer ind af en dør og jo har været i berøring med alt muligt og går hen og tager et lille spædbarn i hånden, som mange gør er forkert, når man ikke lige vasker hænder først. De små kommer jo deres hænder i munden og det er altså noget jeg også er meget sippet med og så så må folk gerne kalde mig sippet.. Og ja håndvask efter toiletbesøg burde være en selvfølge, men er det desværre ikke for alle..

Anmeld

26. juni 2011

camilla28

må lie tilstå at herhjemme er  det faktisk mig som ikke altid gør det

min mand er meet efter mig da det faktisk er noget ris ikke og vaske hænder efter wc besøg

prøver virkelig og huske det og  det er også ved og lykkes  sååå mænd og kvinder og børn husk det lige

Anmeld

26. juni 2011

*Sofie*

Du er slet ikk sippet!!!
Seføli ska man vaske hænder når man har været på toilettet...det gælder både mænd og kvinder!
Ai, det andet er simpelthen for ulækkert!

Anmeld

26. juni 2011

Hasselnødden

*Sofie* skriver:

Du er slet ikk sippet!!!
Seføli ska man vaske hænder når man har været på toilettet...det gælder både mænd og kvinder!
Ai, det andet er simpelthen for ulækkert!

Præcis!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.