Er det bare mig som er totalt omringet af mænd der ingen hygiejne har.
Eller er jeg bare for sippet når jeg forventer folk vasker hænder efter wc besøg, inden de så meget som TÆNKER på at røre min baby... 
Skulle LÆRE min kæreste at trække ud og vaske hænder efter wc, besøg... sig mig forlanger jeg for meget, for så vil jeg godt vide det??? Nu spørger jeg selv om et ærglig svar, skal man trække ud og vaske hænder efter wc besøg??? 
Kæresten kalder mig sippet, pga. jeg bad hans ven om at vaske sine hænder efter han havde været på wc, da man kan høre alt i denne lille bitte lejeligehed, og han trak ud og kom direkte ind. (kunne på ingen måde nå at vaske hænder på den korte tid, han var om at komme ind efter at havde trukket ud.) 
Jeg bad ham KUN vaske hænder pga. han kom ind og med det samme ville havde min datter over, som er tre mdr. 

Jeg synes bare de mænd jeg er omringet af er nogle SV*N når det kommer til almindelig hygijene, min kæreste stoppe bare op i bilen går ud og tisser og sætter sig ind og køre videre, uden at spritte dem selvom der ligger en sprit i bilen... 
Er jeg sippet, når jeg gerne vil havde en mand vakser hænder når han er færdig på wc, og inden han rør min datter og mine ting???
Jeg er ligeglad med hvad han gør hos sig selv, men når han er hos mig???
Og er det ikke normalt at ens kæreste så vel som en selv, vasker hænder når man har været i kontakt med de nedre dele ? især når man har småbørn??? 
Er SÅ træt af altid at være efter ham med det, for han gør det aldrig, og ligeså hans venner...
Synes det er så KLAMT, men er det kun mig... skal jeg til at ændre mit syn på wc besøg???