December-mødre, giv mig et råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

OverTheRainbow

Hej Kære Kvinder!

Jeg har termin 6. december og det her er min første graviditet

Nu forholder det sig sådan at jeg er færing og har en masse familie både på færøerne og nogle der er bosat her i Danmark. Min moster og onkel har sølvbryllup 27 December så derfor er planen at hele familien samles, for at fejre det samt jul på Færøerne.

Men men men... Hvad gør man så? Sandsynligheden for at jeg går over tid er jo stor og baby vil ikke være mange uger gammel, når vi skal rejse derop. 

er det overhoved en mulighed for os at fejre jul på Færøerne? Der kan jo ske så meget... Måske får jeg ammeproblemer, baby har kolik eller får gulsot etc.. Der skal vel også være ro omkring barnet så det har mulighed for at lære mor og far bedre at kende.

Hva siger I, december mødre? Skal jeg se tiden an eller lyder det allerede nu som en dum plan?

Venligst Sissal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

SussieThyssen

Smilo skriver:

Hej Kære Kvinder!

Jeg har termin 6. december og det her er min første graviditet

Nu forholder det sig sådan at jeg er færing og har en masse familie både på færøerne og nogle der er bosat her i Danmark. Min moster og onkel har sølvbryllup 27 December så derfor er planen at hele familien samles, for at fejre det samt jul på Færøerne.

Men men men... Hvad gør man så? Sandsynligheden for at jeg går over tid er jo stor og baby vil ikke være mange uger gammel, når vi skal rejse derop. 

er det overhoved en mulighed for os at fejre jul på Færøerne? Der kan jo ske så meget... Måske får jeg ammeproblemer, baby har kolik eller får gulsot etc.. Der skal vel også være ro omkring barnet så det har mulighed for at lære mor og far bedre at kende.

Hva siger I, december mødre? Skal jeg se tiden an eller lyder det allerede nu som en dum plan?

Venligst Sissal

Jeg ville blive hjemme..men jeg er også gammeldags (siger nogle).
Jeg har for længst lært at småbørn har bedst af ro og regelmæssighed de første mange uger, og så skal de ikke slæbes ud til alverdens ting..uanset hvad det så er.

Men kan vist med sindsro sige, at de fleste flerbørnsmødre er tilbøjelige til at give mig ret.

Husk på..nok er familien vigtig...men dit barn er vigtigere.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juni 2011

MetteT

Jeg tror altså også jeg ville blive hjemme... Min datter er født den 18. December '08 og vi kom hjem fra sygehuset den 22. Allerede den 23. tog vi til juleaften halvanden times kørsel væk og den 24. Juleaften hos mine svigerforældre og den 25. Julefrokost... Den 26. skulle vi også ha været til julefrokost, men der meldte vi simpelthen fra... Det var alt for meget både for hende og for mig som nybagt mor, der jo var meget skrøbelig....

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.