betændt bryst - efter ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej piger

sorry er lige ano, da emnet er et lidt ømt punkt or mig.

jeg stoppede amning for ca et halvt år siden, da jeg fik mens og produktionen gik ned af sig selv og bebse selv valgte det fra. Der var stort set intet at komme efter mere. Har intet mærket til det siden.

men for en lille måneds tid siden havde jeg ultra ondt i den ene vorte, og en morgen løb det ud af brystet med tyk grynet betændelse. jeg kontaktede lægen som meget gerne lige ville undersøge mig, hun fandt intet, men for at være helt sikker sender hun mig til mammografi skanning på sygehuset, som jeg så går og venter på nu.

jeg har ikke haft ondt siden, men har dagligt kunne nuldre en dråbe ud.

jeg tænker nu om der stadig er lidt gang i en kirtel derinde et sted, hvad kan jeg gøre for at få det stoppet? og jeg tør ikke andet end at nuldre det ud da jeg er bange for at få betændelse igen - det gjorde mega meget ondt.

hvad tænker/tror/mener i tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2011

Lone Jakobsen

jeg har aldrig prøvet det, men synes det er godt at lægen tar dig alvorligt og sender dig videre i systemet.

jeg har aldrig prøvet det du beskriver, men kan altid presse en enkelt dråbe ud hvis jrg forsøger.

Anmeld

27. juni 2011

Anonym trådstarter

Er også rigtig glad for at lægen tar det alvorligt... puha, har en kollega der lige har fået fjernet begge bryster.... så man kan jo ikke undgå at tænke bare lidt over hvad der lige sker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.