Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: nemlig, når ingen andre gørkan jeg da lige så godt selv
nemlig, når ingen andre gørkan jeg da lige så godt selv
Arhmn jeg stemmer i, og er helt heeeelt enig med dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Arhmn jeg stemmer i, og er helt heeeelt enig med dig
merichs skriver: Tillykke med dagen
Tillykke med dagen
Mange tak
hompibompi;-) skriver: Ihh hvor er han da skøn Tillykke med ham
Ihh hvor er han da skøn Tillykke med ham
Tak skal du ha´
Chalala85 skriver: Nuuurrhh hvor er han kær. tillykke med dåben og det fine navn
Nuuurrhh hvor er han kær. tillykke med dåben og det fine navn
Mange mange tak, ja utrolig han er så køn med DE forældre
Enayia skriver: -lig tillykke med dåben i dag, håber i alle havde en skøn dag! Det bliver lige til en kort hilsen! fra Enayia // A.M
-lig tillykke med dåben i dag, håber i alle havde en skøn dag! Det bliver lige til en kort hilsen!
fra Enayia // A.M
Tak min ven, vi har haft en fantastisk dag i familiens skød.. Den kunne virkelig ikke blive bedre
Tanja. skriver: jaeh, billede nr.2 må klart være byens bedste kavalergang og hende trunten der bære ham da han får vand i håret er da os abre øjeguf haha Ej tak for en skøn dag, den var helt perfekt, Lærke har hygget sig for vildt og samme har vi andre
jaeh, billede nr.2 må klart være byens bedste kavalergang og hende trunten der bære ham da han får vand i håret er da os abre øjeguf haha Ej tak for en skøn dag, den var helt perfekt, Lærke har hygget sig for vildt og samme har vi andre
Ha ha søs
Tak fordi du vil være gudmor til vores dejlige søn, du klarede det helt fint i kirken trods nerver og "stanken" fra Silas (tror faktisk han forsøgte at dulme dine nerver) Virkede det egentlig??
Silas gik kold omkring 18.30, så han var virkelig også bare træt
JustAnotherName skriver: Skøøønt, det ser ud til at have været en dejlig dag.Og hvor ser hovedpersonen da nuttet ud med matros-hatten på Tillykke med ham.Og dejligt at I havde en god og hyggelig dag!
Skøøønt, det ser ud til at have været en dejlig dag.Og hvor ser hovedpersonen da nuttet ud med matros-hatten på
Tillykke med ham.Og dejligt at I havde en god og hyggelig dag!
Helt igennem en perfekt dag
Men ak, jeg gik i seng igår aftes lidt efter kl 22, sidste gang jeg kiggede på uret var kl. 00.30 Og vågnede igen kl 3.30 ved at Silas rumsterede i sin seng, dog vågnede han først op et par timer senere, men holde sin mor vågen - kunne han da snildt (dumme knægt)
Men lidt nerver og stress, så har jeg da fint holdt mig kørende idag
bullerbassen skriver: Stort tillykke med dagen - det lyder til det har været en dejlig dag
Stort tillykke med dagen - det lyder til det har været en dejlig dag
Det har været en rigtig dejlig dag, så skønt.. Og det virker til at hele familien også har hygget sig
Nuuuuurrhhh hvor er han dejlig og stort tillykke med den store dag...
Majbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128