Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tillykke med din store datter
sikke nogle hyggelige billeder og dejlige gaver har også svært ved at forstå at Rasmus bliver 2 år lige om lidt
nutche skriver: tillykke med din store datter sikke nogle hyggelige billeder og dejlige gaver har også svært ved at forstå at Rasmus bliver 2 år lige om lidt
NNM skriver: igår og idag har vi holdt fødselsdag for asta da hun idag fylder 2 år. ja 2 år det er slet ikk til at fatte at min lille pige allerede er 2. her kommer der så billeder fra dagene og gaverne.
igår og idag har vi holdt fødselsdag for asta da hun idag fylder 2 år. ja 2 år det er slet ikk til at fatte at min lille pige allerede er 2. her kommer der så billeder fra dagene og gaverne.
ARJ.... Jeg har glemt alt om at ønske tillykke...
Så et lidt forsinket tillykke ti Asta...
Mira0911 skriver: ARJ.... Jeg har glemt alt om at ønske tillykke... Så et lidt forsinket tillykke ti Asta...
NNM skriver: det er da kun en dag forsinket så det går nok. hun fejre fødselsdag med dagplejen idag. fik rester af kagen med så de har hygget sig med det. mange tak vi havde nogen rigtig gode dage med at fejre hende og så billederne viser så fik hun nogen gode gode gaver
det er da kun en dag forsinket så det går nok. hun fejre fødselsdag med dagplejen idag. fik rester af kagen med så de har hygget sig med det. mange tak vi havde nogen rigtig gode dage med at fejre hende og så billederne viser så fik hun nogen gode gode gaver
Årh hvor godt... Ja det ser rigtig godt ud på billederne...
Mira0911 skriver: Årh hvor godt... Ja det ser rigtig godt ud på billederne...
i har vist haft en super fødselsdag og hvor har hun fået skønne gaver og hvor er hun dog en vidunderlig pige
NNM skriver: var det også. det var skide hyggeligt.
var det også. det var skide hyggeligt.
Dejligt at høre..
Mira0911 skriver: Dejligt at høre..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128