Hvor mange strømper/strømpebukser???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

modesty

Hej alle,

hvor mange strømper og strømpebuker havde I til de første måneder? Eller hvor mange mener I at det er nødvendigt at købe?

Er ikke specielt vild med at bruge strømpebukser som deciderede bukser, men tænker at det er godt at have nogen til at bruge indenunder bukser (får en oktoberbaby)?

På forhånd tak for svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Nessie

Daniel er også fra Oktober, og jeg købte ikke ret mange strømpebukser i starten.
Han fik som regel altid en heldragt på, eller et sæt med bluse og bukser, der ikke skilte på midten.

Når han lå på gulvet, lagde vi tit et tæppe over ham (havde fået nogle fine små babytæpper i barselsgave), så vi var sikre på at han ikke blev kold.

Anmeld

26. juni 2011

4xGreve

Jeg personligt var vildt med strømpebukser, for de er så behagelige for ungerne - jeg havde en del forskellige nok 6-10 par strømpebukser..

og strømper er jo en nødvendighed og der købte jeg både alm. strømper og hygge strømper...

Anmeld

26. juni 2011

LinLin

Jeg har 2 september-drenge... Havde et par strømpebukser til David og to til Adam. Har virkeligt ikke brugt dem ret meget! De er jo ikke ude som sådan når de er så små og inde lægger man dem på et tæppe.

Anmeld

26. juni 2011

Silas&Mille

Silas er fra Januar og vi har vel 2 par strømpebukser i 50, 56 og 62. Men de er faktisk aldrig rigtig blevet brugt.

Silas er et meget barmt barn, så han klare sig fint med bukser og strømper. Vi har nok 40 par strømper eller deromkring og de bliver brugt flittigt.

Anmeld

26. juni 2011

Tona

Nessie skriver:

Daniel er også fra Oktober, og jeg købte ikke ret mange strømpebukser i starten.
Han fik som regel altid en heldragt på, eller et sæt med bluse og bukser, der ikke skilte på midten.

Når han lå på gulvet, lagde vi tit et tæppe over ham (havde fået nogle fine små babytæpper i barselsgave), så vi var sikre på at han ikke blev kold.

Det var præsis det samme med Amanda

Anmeld

26. juni 2011

modesty

Tak for svar alle. 

Anmeld

27. juni 2011

2babygirls

modesty skriver:

Hej alle,

hvor mange strømper og strømpebuker havde I til de første måneder? Eller hvor mange mener I at det er nødvendigt at købe?

Er ikke specielt vild med at bruge strømpebukser som deciderede bukser, men tænker at det er godt at have nogen til at bruge indenunder bukser (får en oktoberbaby)?

På forhånd tak for svar.

Madeleine blev født i oktober sidste år, og brugte stort set kun sokker. Og det var endda en hård vinter. Hun sov også kun i en fleece jakke i stedet for flyverdragt.

Så er du ikke vild med strømpebukser, så køb et par stykker så du har.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.