FC Barcelona kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.531 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juni 2011

Anasmor

Kagen til min søde kollages søn der fyldte år i dag ... Behøver jeg at sige at han blev meget meget glad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

ZamanogDania

Den er rigtig flot

Må jeg høre hvordan du laver hår til figuren?

Anmeld

26. juni 2011

Anasmor

26. juni 2011

iris-mor

Anasmor skriver:

det gør jeg med en sugar gun

http://dinkage.dk/vaerktoej-21/sugarcraft-gun-245.html?q=gun

Du ved og kan bare så meget.

Tusind trillioner gange tak for tippet om flowernail i kagen under bagning, det er bare så perfekt!!!!!

Anmeld

26. juni 2011

Anasmor

iris-mor skriver:

Du ved og kan bare så meget.

Tusind trillioner gange tak for tippet om flowernail i kagen under bagning, det er bare så perfekt!!!!!

Mange tak

Ja flowernailen er uundværlig, når man først har prøvet den

Anmeld

26. juni 2011

linemus

Jeg kan godt forstå, han blev glad. Den er rigtig flot!

Anmeld

26. juni 2011

K&S

Anasmor skriver:

Mange tak

Ja flowernailen er uundværlig, når man først har prøvet den

Nu er jeg nysgerrig - hvad er flowernail?

Anmeld

26. juni 2011

ZamanogDania

Anasmor skriver:

det gør jeg med en sugar gun

http://dinkage.dk/vaerktoej-21/sugarcraft-gun-245.html?q=gun

Tak for oplysningen. Er det nem at bruge? Har nemlig hørt at den ikke er god?

Anmeld

26. juni 2011

iris-mor

K&S skriver:

Nu er jeg nysgerrig - hvad er flowernail?

Det er en dims der ligner en stor tegnestift som man sætter i kagen, så bager den jævnt og det går hurtigere at få den færdigbagt.

Den skal vende omvendt, sådan at den står op i bunden af kagen. - fudet på http://dinkage.dk/tylleprodukter-19/tyller-tilbehoer-36/flowernail-143.html

Hvis du er heldig lægger Anasmor de billeder ind som inspirerede mig, den flotte blå kage med how too. Jeg skyndte mig at printe den ud.

Flowernail

Anmeld

26. juni 2011

Anasmor

Tricket for at få en lige kage er at bage med en flowernail, og lægge sammen i formen... her er en lille billed how-to

1: Bag med en smurt flowernail i midten

2: Flæg kagen til 3 bunde og læg den sammen i formen, der er foret med bagepapir...

3:  Tag bagepapir af, læg et stykke kagepap på bunden og vend kagen... Presset har gjort at bunden er helt fin og lige, så den bruger du som top... (billedet af denne kage er endnu ikke vendt... glemte at tage billede efter jeg vendte kagen... sorry)

4: Smør kagen op med en blød smørcreme, jeg bruger altid nutella smørcreme, den virker super for mig (skal piskes 7-10 min for at den er perfekt)

5: Overtræk kagen

6: Stik sugerør i den nederste kage for at den ikke klapper sammen af vægten fra den øverste..

7: Overtræk den øverste kage og stabl dem, limes sammen med lidt RI, og der laves en muslingekant..

8: Pynt efter humør ...

Denne kage er ikke så lige som dem jeg plejer at lave... det perfekte resultat fåes ved at smørre kagerne op to gange, så bliver de super lige ...

Vedhæftet:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.