Hej piger, har bare lige brug for at komme ud med det!
Kan bare slet ikke finde humøret, det skifter mellem at være ked af det og bare være tom!
For 11dage siden havde jeg en SA (efter 2mislykkedes IUI og 1IVF forsøg, var det endelig lykkedes ved 2IVF)
Nu føler jeg bare at det aldrig vil lykkedes for os, hvorfor er det lige jeg er så dårlig en kvinde at jeg ikke kan give min kæreste (gennem 8år) det barn vi bare så brændende ønsker os!!??? hvorfor blev vores lille bebs ikke inde i mavsen?? 
Ved slet ikke om jeg tør tro på at det nogensinde vil lykkes for os, har jo kun 1 forsøg tilbage!!!! -Det kan jeg slet ikke holde ud at tænke på at hvis jeg ikke bliver gravid næste gang så er det bare det???? (vi har heldigvis 3æg på frys, men hvem siger de overlever optøningen???) -Århhh hvor er det bare øv det hele, plejer jo at være den evigt optimistiske Anne, hvor er hun blevet af??? -smuttede hun ud med bebsen??
Jeg har 2 veninder der er meget højgravide og føder inden for de næste 14dage, og jeg kan bare slet ikke ta' dem lige nu, billeder af deres gravide maver, glæden og længslen til de får deres prinsesser ud til sig, jeg bliver bare så ked når der kommer de der lykkelige opdateringer på Face, og så kommer skyldfølelsen over at være en dårlig veninde, og så nedturen over at have midstet.... det er bare en ond ond cirkel!!! -som gerne må forsvinde NU!
Sorry det deprimerende indlæg.... bliver bare nød til at komme ud med det...
Anmeld