Enkel dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Polkaprik

Cilas skriver:

Super flotte kager. Sidder med åben mund og polypper

Årh tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Polkaprik

tandbørsten skriver:

hold da op den er flot !

vil du ikke lave en magen til i nov ? vores pige skal nemlig os hede Lærke hehe :-))

Det vil jeg da gerne hvis du bor i min ende af verden

Og tusind tak

Anmeld

29. juni 2011

Polkaprik

birthee skriver:

Hvad er PSC, og hvad er fondant??? Og hvordan laver du hindbær-mousse og hvid chokolade-creme??? Overvejer stadig meget om jeg skal kaste mig ud i at lave kagen selv til min datter's dåb her i august...

PSC er palminsmørcreme. Fondant er en sukkermasse der bruges til at overtrække kager samt lave sukkerpynt med.

Du kan finde opskrifter på både fyd, bunde mm inde i kageklubben

Anmeld

29. juni 2011

jeanett 26

Rigtig fin kage.

Og sikke en super god hjemmeside du har.

Laver du nogle på bestilling

Anmeld

30. juni 2011

iris-mor

Polkaprik skriver:

Ja du må sørge for at komme med næste gang så skal jeg nok få lært dig det pjatOg tusind tak!

Forsøgte så igen i går, denne gang med et meget lille mål ordet Tak, men nej, der kom kun et k ud efter et par forsøg.

Hvad skal palminen på bordet gøre godt for, min fondant har ikke problemer med at slippe. Er der en effekt jeg ikke helt har gennemskuet?

Anmeld

30. juni 2011

Polkaprik

iris-mor skriver:

Forsøgte så igen i går, denne gang med et meget lille mål ordet Tak, men nej, der kom kun et k ud efter et par forsøg.

Hvad skal palminen på bordet gøre godt for, min fondant har ikke problemer med at slippe. Er der en effekt jeg ikke helt har gennemskuet?

Jeg bruger ikke palmin på bordet! Jeg ruller fondanten ud. Lader det ligge i 5 min. Trykker bogstaverne ud og lader dem nogle gange ligge i udstikkeren et par minutter hvis fondanten stadig er for fugtig og så dutter jeg dem stille og rolig ud med en blød pensel der ikke laver mærker i fondanten

Anmeld

30. juni 2011

CamillaValby

Ihhh jeg ELSKER dine kager. Men en dårlig ting er dog at du gør mig hammer lækker sulten hihi

Anmeld

30. juni 2011

Polkaprik

CamillaValby skriver:

Ihhh jeg ELSKER dine kager. Men en dårlig ting er dog at du gør mig hammer lækker sulten hihi

Anmeld

30. juni 2011

Laura.

Smukt arbejde. Enkle kager er som regel også de pæneste.

Anmeld

30. juni 2011

iris-mor

Polkaprik skriver:

Jeg bruger ikke palmin på bordet! Jeg ruller fondanten ud. Lader det ligge i 5 min. Trykker bogstaverne ud og lader dem nogle gange ligge i udstikkeren et par minutter hvis fondanten stadig er for fugtig og så dutter jeg dem stille og rolig ud med en blød pensel der ikke laver mærker i fondanten

Nå ok, så prøver jeg igen næste gang, jeg har forsøgt med at knalde dem ud på bordet, men det lykkedes jo ikke. Så en ny teori og nye forsøg forude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.