Benjamin - billedSPAM!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

camillakrath

Her er lidt billeder af min søn som er 10 uger på mandag

Undskyld ALLE de billeder - man er vel stolt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

FamilenStorm

Hvor er han kær..

Bed lige mærke i billedet hvor han sidder i farrai autostolen.. I har vel en mindre en til ham ik? For han er da alt for lille til den hvis et uheld skulle være ude..

Kram

Anmeld

25. juni 2011

Stéphanie

camillakrath skriver:

Ihhh altså søde, han er da bare en guldklump af format Glæder mig til vi forhåbentlig snart skal ses, da Xander har en lille ting til Benjamin

Anmeld

25. juni 2011

TineA

Lækker, lækker, lækker!

Er vild med billedet i køkkenvægten Den dragt har min knægt også. Og den med isbjørnene havde han også. og den med kaninerne.. hehe, suk, NYD DET mens han er så lille, det går SÅ stærkt!!

Anmeld

25. juni 2011

camillakrath

Hejsa Vi har en anden en også, men ferrari-stolen er anbefalet til børn fra 0 - 10 kg. Skifter man indstillinger kan den også bruges fra 9 - 18.

Knus

Anmeld

25. juni 2011

Jakob'sMor

camillakrath skriver:

Hvor er han lækker - kan godt forstå du er stolt

Min kæreste snakker ikke i anden en sådan en autostol - hvor har i købt den og er den med isofix?

Anmeld

25. juni 2011

FamilenStorm

camillakrath skriver:

Hejsa Vi har en anden en også, men ferrari-stolen er anbefalet til børn fra 0 - 10 kg. Skifter man indstillinger kan den også bruges fra 9 - 18.

Knus

Oki... Den så bare alt for stor ud til den lille fyr Men ellers nogle deeejlige billeder..

Anmeld

25. juni 2011

camillakrath

Vi har fået den af Benjamins morfar, så jeg aner det faktisk ikke  

Og tusind tak

Anmeld

25. juni 2011

camillakrath

FamilenStorm skriver:

Oki... Den så bare alt for stor ud til den lille fyr Men ellers nogle deeejlige billeder..

Ja, vi synes også han er for lille til den endnu, så vi bruger den anden og så den der babysleeper hvor de ligger ned

Men den ser stor ud fordi der er forskellige indstillinger. Faren har været ved at bakse med det

Anmeld

25. juni 2011

camillakrath

Stéphanie skriver:

Ihhh altså søde, han er da bare en guldklump af format Glæder mig til vi forhåbentlig snart skal ses, da Xander har en lille ting til Benjamin

Hvor er du sød

Glæder mig også til at se jer smukke. Ricky har snart ferie, så kommer vi op til jer

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.