Lidt kreativ idag - Posebukser til mig & sengetøj til bassen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2011

bullerbassen

Fam. Madsen skriver:

min søn er  3 år... og han kan navne på dem alle.. så mor her er så småt begyndt og lære navne på dem at kende

jeg skulle da også lige høre hvad de allesammen hed da han så billedet det er et fed motiv til sengetøjet  

åhh marcus begynde også at være vild med biler da han var omkring 1 år.. og det har bare hængt ved 

Så sød vildt han kan alle navnene...

Silas er tosset med biler & traktor - stort set også det eneste han kan sige  ej ik helt .

Og tror også det hænger ved...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2011

Fam. Madsen

bullerbassen skriver:

Så sød vildt han kan alle navnene...

Silas er tosset med biler & traktor - stort set også det eneste han kan sige  ej ik helt .

Og tror også det hænger ved...

takker ja det er vildt.. og han kan bare kende dem på lang afstand  det overrasker mig stadig ind imellem

åhh de kære drenge og deres biler og traktor, marcus er dog ikke så vild med traktore igen, men lastbiler er også noget der kan fange ham

Anmeld

26. juni 2011

LotteGabriella

bullerbassen skriver:

Idag fik jeg lavet de første bukser til mig selv - syntes de er blevet fine . Nu har jeg syet en del til de små så nu var det min tur

Og Silas fik lige et sengesæt - Håber han bliver glad i morgen

hvor er du bare go'

Anmeld

26. juni 2011

bullerbassen

LotteGabriella skriver:

hvor er du bare go'

Tak for det

Anmeld

26. juni 2011

Sofia24

Hvor er du bare GO!!

Anmeld

26. juni 2011

bullerbassen

Sofia24 skriver:

Hvor er du bare GO!!

ja da  hi hi tak for det - har jo øvet mig længe på de mindre modeller

Nu vil jeg så kaste mig ud i at lave harems bukser

Anmeld

30. juni 2011

Alexander&Lærke

Nej hvor et fantastisk sengesæt....... Den er vild skønt, måske man skulle kaster sig ud i det....... Det er vild flot..... Men skal man ikke bruge en del stof når motiverne skal vende den rigtige vej???

Men super flot

Anmeld

30. juni 2011

bullerbassen

Mette&Alexander skriver:

Nej hvor et fantastisk sengesæt....... Den er vild skønt, måske man skulle kaster sig ud i det....... Det er vild flot..... Men skal man ikke bruge en del stof når motiverne skal vende den rigtige vej???

Men super flot

Mange tak - havde købt stoffet til bukser men da motiverne var for store duede det ikke...

Så var gode råd dyre - havde ikke nok til begge sider derfor der er grønt på bagsiden. Stoffet var ikke bredt nok til der kunne være 2 stykker på breden. Så det blev et temmelig dyrt sæt sengetøj men pyt Silas er glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.