Arthur - nu 2 1/2 måned og lidt for lækker:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. juni 2011

Valle81

Hejsa,

Åhh somtiden da bare går og går - jeg er herinde og læser en masse - men har ikke tid til at svare ret meget - det hele går virkelg op i børn børn og igen børn herhjemme:0)

Men nu er Arthur 2 1/2 måned og alt går meget bedre og nemmere. Han er meget nemmere og slet ikke ked af det på same måde mere. Han stor trives faktisk hvilket giver meget mere luft i hverdagen til ham og alt andet:0) Han blev sidst vejet i starten af Juni og der vejede han 5300 gram og var 60,5 cm lang - så han vokser med lynets hast:0)

Han sover hele natten fra mellem 21/23 og frem til kl 4/5 stykker - spiser og sover igen til omkring kl 7:0) Det er sååååååååååå skønt - dog har det været lidt spoleret den sidste tid da storebror Anton er ved at få 4 kindtænder,har ondt i ørerne og lider af seperationsangst i stor grad - og han er så vågnet mellem 0430/0500 hver morgen i 14 dage nu - det er hårdt - puha:0) Men han er også på rette vej nu - han sover nu bedre:0)

Ellers har vi det godt og nu til billeder af det seneste skud på stammen:0) Havde fået sat kamera på sort/hvid så det bliver lige sort/hvid billedspam:0)

Knus
Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

Mira0911

Valle81 skriver:

Hejsa,

Åhh somtiden da bare går og går - jeg er herinde og læser en masse - men har ikke tid til at svare ret meget - det hele går virkelg op i børn børn og igen børn herhjemme:0)

Men nu er Arthur 2 1/2 måned og alt går meget bedre og nemmere. Han er meget nemmere og slet ikke ked af det på same måde mere. Han stor trives faktisk hvilket giver meget mere luft i hverdagen til ham og alt andet:0) Han blev sidst vejet i starten af Juni og der vejede han 5300 gram og var 60,5 cm lang - så han vokser med lynets hast:0)

Han sover hele natten fra mellem 21/23 og frem til kl 4/5 stykker - spiser og sover igen til omkring kl 7:0) Det er sååååååååååå skønt - dog har det været lidt spoleret den sidste tid da storebror Anton er ved at få 4 kindtænder,har ondt i ørerne og lider af seperationsangst i stor grad - og han er så vågnet mellem 0430/0500 hver morgen i 14 dage nu - det er hårdt - puha:0) Men han er også på rette vej nu - han sover nu bedre:0)

Ellers har vi det godt og nu til billeder af det seneste skud på stammen:0) Havde fået sat kamera på sort/hvid så det bliver lige sort/hvid billedspam:0)

Knus
Christina

Hvor er det skønt at høre...  Sikke nogle dejlige billeder... Ja det synes Julie oveni købet også... Hun peger helt vildt og siger baba (Baby) 

Hun har lige en af sine aftener hvor hun bestemt ikke vil sove, og farmand er ikke hjemme, og jeg har ikke lige energien til at kæmpe mens hormonerne er på det højeste... 

Anmeld

25. juni 2011

Loa

Nøøøøj hvor er han da bare det skønneste  

Og så det billede med den lille tunge ud af munden 

Anmeld

25. juni 2011

lisbethita

Valle81 skriver:

Hejsa,

Knus
Christina

NUUUUIIIII en charmetrold ;-) Tænk sig, at han allerede er vokset sig SÅ stor! Tiden går alt for stærkt. Man kan jo knapt følge med ;-) Dejligt at se billeder af ham.

STORT KRAM

Anmeld

25. juni 2011

Hvem?

Valle81 skriver:

Hejsa,

Knus
Christina

MUUUUUUUUMS - Glæder mig til at se dine drenge "live"

Anmeld

25. juni 2011

Valle81

SanneBoe skriver:

MUUUUUUUUMS - Glæder mig til at se dine drenge "live"

Taaaaaaaaaaaak:0)

Og i lige måde - glæder mig så sindsygt til på tirsdag:0)

Anmeld

25. juni 2011

Hvem?

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaak:0)

Og i lige måde - glæder mig så sindsygt til på tirsdag:0)

Så er vi dælme 2 - det ska nu nok blive helt godt

Anmeld

25. juni 2011

B&J

jamen nej jamen åhh ihh altså hvor er han dog for LÆKKER han er bare så super dejlig den lille fyr

Anmeld

25. juni 2011

Valle81

lisbethita skriver:

NUUUUIIIII en charmetrold ;-) Tænk sig, at han allerede er vokset sig SÅ stor! Tiden går alt for stærkt. Man kan jo knapt følge med ;-) Dejligt at se billeder af ham.

STORT KRAM

Hej søde:0)

Ja tænk at han allerede er så stor - det er ikke til at fatte at tiden går så hurtigt - og for hvert barn går den hurtigere og hurtigere:0) Man kan ikke følge med:0)

Og den går stå stærkt at jeg går glip af alt for meget herinde - og det er ikke godt for min afhængighed:0) Får slet ikke gjor alt det jeg gerne vil, skrevet og kontaktet og minglet med alle Jer:0) Men den tid kommer jo nok igen:0)

Jeg håber i har det godt:0)

Anmeld

25. juni 2011

lisbethita

Valle81 skriver:

Hej søde:0)

Ja tænk at han allerede er så stor - det er ikke til at fatte at tiden går så hurtigt - og for hvert barn går den hurtigere og hurtigere:0) Man kan ikke følge med:0)

Og den går stå stærkt at jeg går glip af alt for meget herinde - og det er ikke godt for min afhængighed:0) Får slet ikke gjor alt det jeg gerne vil, skrevet og kontaktet og minglet med alle Jer:0) Men den tid kommer jo nok igen:0)

Jeg håber i har det godt:0)

Øhm...jeg har kun 1 barn og jeg når det altså heller ikke, søde. Det er lige så meget fordi mit arbejde også tager meget tid og energi. Alt andet tid bruges på Smilla og på min kæreste, når hun er lagt i seng. JEg er nærmest månedens gæst herinde, så du er ikke alene!!!!

Men fedt med billederne ;-) DEJLIGT!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.