Hair Extensions?! hvor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2011

nvm

hvis det syet/flette metoden, så vil jeg sige gasværksvej i afro butikkerne.... det og ingen tidsbestilling. har selv fået hår på det i  5-6 år efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Loa skriver:

Ha ha hvor er du sød 

Jeg gad også godt prøve at have sådan rigtig langt hår, men ville være bange for det var sådan noget der så fake ud der hvor det sad fast, samt røg af hurtigt..... For hvor lang tid er holdbarheden på sådan noget? 

Svare lige  

Holdbarheden er langt hvis det er ordentlig hår du får i og det er lavet ordenligt.

Med tiden skal det så rykkes op, men det kan gøre en del gange med det rigtige hår og du har plejet det ordenligt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

25. juni 2011

numsefisk

nvm skriver:

hvis det syet/flette metoden, så vil jeg sige gasværksvej i afro butikkerne.... det og ingen tidsbestilling. har selv fået hår på det i  5-6 år efterhånden

Dem har jeg også snakket med et par gange og de virker bare super

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

numsefisk skriver:

Hvad der er bedst kommer meget an på dit eget hår. Nogle egner sig til det ene og andre til andet.

Men mit råd til dig er, selvom det er rigtig rart at spare penge, så vælge en ordenligt sted.

Der er så mange rundt omkring som er "ihh og åhh" så gode og du vil fortryde det så langt op til himlen bag efter.

Hvad jeg ikke har set, at flette metoder og lim der er endt i det værste.

Høre du godt om nogle, så brug google, og se hvad du kan finde af feedback på dem.

Simpelthen for din egen skyld

Det tænker jeg også selv. Men damn google er fyldt med det her klip on tape on/off til 499 blah blah og det skal jeg simpelthen ikke røre ved.

Hvad er hot fusion? og er det godt eller skidt?!

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

nvm skriver:

er flette metoden god og hvad koster det?

Anmeld

25. juni 2011

L.J.L

Chalala85 skriver:

Den side har jeg også luret på.... hvor langt hår havde hun?

hun havde til skulderne, og fik det til midten af ryggen, rigtig flot

Anmeld

25. juni 2011

nvm

numsefisk skriver:

Dem har jeg også snakket med et par gange og de virker bare super

altså synes ikke de er kundevenlige hehe.. men det er der jeg kan få det billigst, og de altid til at handle med og få ned i pris

Anmeld

25. juni 2011

Chalala85

Lauritz skriver:

hun havde til skulderne, og fik det til midten af ryggen, rigtig flot

ihh jeg må vidst ind og forhøre mig

Anmeld

25. juni 2011

numsefisk

Chalala85 skriver:

Det tænker jeg også selv. Men damn google er fyldt med det her klip on tape on/off til 499 blah blah og det skal jeg simpelthen ikke røre ved.

Hvad er hot fusion? og er det godt eller skidt?!

Det er lim.

Det bliver limet fast i små totter et par mm fra hovedbunden.

Det holder godt og det kan give et rigtig pænt hår, igen hvis det rigtige er gjort.

Kan ikke lige huske hvad det hedder nu, men når man er færdig med det, kan du selv ved hjælp af en veninde tage det ud, eller få det gjort i salon.

Altså alle der siger at det ikke slider på håret, de lyver, for det gør alle metoder, men passer du det ordenligt, så har man stadig pænt hår efter

Anmeld

25. juni 2011

numsefisk

numsefisk skriver:

Det er lim.

Det bliver limet fast i små totter et par mm fra hovedbunden.

Det holder godt og det kan give et rigtig pænt hår, igen hvis det rigtige er gjort.

Kan ikke lige huske hvad det hedder nu, men når man er færdig med det, kan du selv ved hjælp af en veninde tage det ud, eller få det gjort i salon.

Altså alle der siger at det ikke slider på håret, de lyver, for det gør alle metoder, men passer du det ordenligt, så har man stadig pænt hår efter

Syntes de er søde derinde, men måske fordi jeg et gået forbi næsten dagligt og har snakket så meget med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.